Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@13:27:18 GMT

دروازه‌بان جدید استقلال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۴۹۷

تمرین روز گذشته استقلالی ها با یک اتفاق جالب یعنی رونمایی از دروازه بان و پنالتی گیر جدید این تیم توام بود.

به گزارش "ورزش سه"، در روزها و هفته هایی که رقابت دو دروازه بان آماده و سرشناس استقلال به اوج خود رسیده و نیمکت نشین کردن یکی از بین سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی به دردسری بزرگ برای وینفرد شفر تبدیل شد، تمرین دیروز آبی ها با اتفاقی جالب مواجه و یک دروازه بان دیگر هم برای حراست از چارچوب دروازه این تیم کاندید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزبه چشمی مدافع ملی پوش استقلال دیروز در تمرین استقلال هوس کرد تا هنر خود در دروازه بانی را به رخ همگان بکشد تا به رقیبی جدید برای رحمتی و سیدحسین حسینی تبدیل شود. روزبه که این روزها به آچار فرانسه استقلال تبدیل شده است در لحظاتی که کری شدیدی بین بازیکنان برای زدن ضربات ایستگاهی و پنالتی رقم خورده بود درون دروازه ایستاد و یکی دو واکنش دیدنی هم از خود نشان داد تا مدعی پوشیدن پیراهن شماره یک هم باشد!

 

روزبه چشمی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روزبه چشمی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس

مرحوم ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال را در دوران بازی همیشه درون دروازه و با پیراهن دروازه‌بانی دیده بودیم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حالا عکسی در فضای مجازی منتشر شده که عجیب‌ترین نقش او را در زمین فوتبال نشان می‌دهد. روزی که عقاب آبی‌ها مهاجم شد!

در دهه ۷۰ به مناسبت ورود آزادگان جنگ ایران و عراق به میهن، یک بازی دوستانه بین پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

در آن روز مرحوم ناصر حجازی به حرمت پیشکسوت خود فرامرز ظلی داخل دروازه نرفت و با شماره ۹ در خط حمله بازی کرد تا احترام به بزرگتر و پیشکسوت را به زیبایی نشان دهد.

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • حق روزبه را خوردند/ بازیکنان باتجربه تا ابد در تیم ملی نمی‌مانند!