Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-29@07:14:04 GMT

کتاب "سرباز کوچک امام" در دانشگاه کردستان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۵۱۴

کتاب 'سرباز کوچک امام' در دانشگاه کردستان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدامجد حسینی، معاون عملیات قرارگاه خاتم الاوصیا استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا در کردستان، اظهار کرد: مراسم رونمایی از کتاب "سرباز کوچک امام" نوشته فاطمه دوست‌کامی، روز چهارشنبه، ۲۱ آذرماه در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این کتاب روایت مهدی طحانیان، کوچک‌ترین آزاده دوران دفاع مقدس و یکی از آزاده‌های معروفی است که با خبرنگار بی حجاب هندی مصاحبه انجام نداد و  در کنار این رونمایی یک پویش کتابخوانی با حضور دانشجویان دانشگاه کردستان و شرکت کنندگان در مراسم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: این برنامه به میزبانی قرارگاه خاتم الاوصیا و مشارکت دانشگاه کردستان اجرا می‌شود و سخنران این مراسم نیز آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و حجت‌الاسلام عباس عربیان، مدیر حوزه‌های علمیه استان و دبیر قرارگاه خاتم الاوصیا هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اعلام اینکه در این مراسم مهدی طحانیان به عنوان راوی دوران دفاع مقدس حضور دارند، اعلام کرد: برای چاپ این کتاب ۱۶۳ مصاحبه انجام شده است.

وی در پایان یادآور شد: در پایان مراسم رونمایی از کتاب «سرباز کوچک امام» از خانواده شهدا و ایثارگران استان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۲ کتاب در زرند

طی مراسمی  با حضور مسئولان شهرستان از ۲ کتاب تازه منتشر شده  مسلم میرزایی حتکنی با عنوان‌های درسنامه مزاج شناسی در طب سنتی و مزاج من چیست؟ رونمایی شد.  

این کتاب‌ها به پژوهشی  در خصوص اهمیت مزاج شناسی و سلامتی در طب سنتی  پرداخته اند که نتایج این پژوهش به افزایش دانش و فهم ما درباره مزاج شناسی در طب سنتی کمک می‌کند و به توسعه روش‌های درمانی مبتنی بر مزاج شناسی تاکید دارد.

این مراسم رونمایی در حاشیه جشن نوروزی و با حضور  ایزدی معاون سیاسی فرماندار زرند، علی ضیاالدینی شهردار زرند ، محمد اسلامی مدیر میراث فرهنگی زرند ، حمید گلستانی مدیر اداره فرهنگ و ارشاداسلامی زرند و عموم مردم در بوستان بلوار ۱۵ خرداد برگزار شد.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حذف نام کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق
  • اعتراضات کار دست کاظم صدیقی داد /دانشگاه امام صادق لیست جدید سخنرانان را منتشر کرد
  • کاظم صدیقی سخنران یک مراسم مذهبی مهم شد
  • کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود
  • مراسم احیاء شب های قدر و عزاداری شهادت امام علی(ع) در کرمانشاه
  • رونمایی از ۲ کتاب در زرند
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم