Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس آسایهل ۲۰۱۸ با عنوان «نقش دانشگاه‌های خصوصی در گسترش و ارتقای آموزش عالی» از ۲۰ تا ۲۲ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه هیأت امنای اتحادیه بین‌المللی مؤسسات آموزش عالی جنوب‌ شرق آسیا (آسایهل) به ریاست محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دوره‌ای آسایهل و با حضور نینات اولان وراووث دبیر کل آسایهل و اعضای هیأت امنای این اتحادیه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طهرانچی در ابتدای این جلسه با خیرمقدم به حاضران و شرکت‌کنندگان در کنفرانس آسایهل ۲۰۱۸، گفت: حضور شما را در ایران عزیز، سرزمین با تمدن کهن و شهر قزوین که یکی از پایتخت‌های ایران بزرگ بوده، خیرمقدم و خوش‌آمد می‌گویم و امیدوارم دانشگاه آزاد اسلامی بتواند میزبان خوبی برای شما باشد.

رئیس دوره‌ای آسایهل ادامه داد: امیدوارم همان‌گونه که آسایهل توانسته یک پیوند بین فکر، تمدن و نخبگان کشورها برقرار کند، این نشست نیز بتواند آغازگر فعالیت‌های بی‌شمار برای دانشگاه‌ها باشد.     رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: هر چه می‌گذرد، نیازمند تعامل و درک بیشتر از یکدیگر هستیم و این نقشی است که دانشگاه می‌تواند داشته باشد. امیدوارم آسایهل در این زمان نقش مؤثرتری در نزدیک کردن کشورها داشته باشد.

طهرانچی با قدردانی از حضور اعضای آسایهل در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحد قزوین یکی از ۴۰۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی است و امیدوارم نشست گرمی به میزبانی این واحد دانشگاهی داشته باشیم.

در ادامه این نشست بررسی طرح پیشنهادی کمیته پذیرش آسایهل که ریاست آن بر عهده علیرضا شیخ عطار، مدیرکل امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر کمیته بین‌المللی کنفرانس آسایهل ۲۰۱۸ است، مطرح شد و پس از بررسی این طرح، فرآیند جذب اعضای جدید در آسایهل به تصویب رسید.

اتحادیه بین‌المللی مؤسسات آموزش عالی جنوب شرق آسیا بانام اختصاری «آسایهل» از سال ۱۹۵۶ میلادی و با هدف توسعه آموزش عالی و افزایش کیفیت آموزشی در منطقه جنوب شرق آسیا فعالیت خود را آغاز کرده و در اجلاس سال ۱۳۹۵ ریاست دوره‌ای این اتحادیه به دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

کنفرانس آسایهل ۲۰۱۸ از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه با عنوان «نقش دانشگاه‌های خصوصی در گسترش و ارتقای آموزش عالی» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار می‌شود.

همچنین کمیته انتخاب اعضای هیئت امنای جدید عصر امروز به ریاست علیرضا شیخ عطار، دبیر کمیته بین‌المللی کنفرانس آسایهل ۲۰۱۸ برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنفرانس آسایهل دانشگاه آزاد قزوین محمد مهدی طهرانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید