Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج رسانه با تأکید بر حضور مؤثر خبرنگاران در عرصه‌هایی که انقلاب به آن نیازمند است گفت:‌ اتحادیه بزرگ خبرنگاران برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران تشکیل می‌شود. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

مسعود بصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ سازمان بسیج رسانه تلاش می‌کند با پرهیز از ورود به مناقشات سیاسی و با تشویق خبرنگاران برای حضور در عرصه‌هایی که کشور و انقلاب به آن نیاز دارد مقدمات تشکیل اتحادیه بزرگ خبرنگاران را فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج رسانه با ابراز امیدواری از تشکیل اتحادیه بزرگ خبرنگاران در سال‌های آینده عنوان کرد:‌ در این مسیر خطیر سازمان بسیج رسانه در جهت هم‌افزایی و انسجام بخشیدن به تشکل‌های خبرنگاری به کمک و مساعدت سایر نهادها و دستگاه‌های مختلف کشور نیازمند است.

بصیری با تشریح دورنمایی از رویکردهای مهم سازمان بسیج رسانه افزود: امیدها،‌ آرزوها، آرمان‌ها و اهداف بلند مدتی که برای این سازمان تعیین شده همان چیزی است که برای کل ساختار بسیج رسانه در جهت انسجام،‌ هم‌افزایی،‌ جذب و ساماندهی نیروها در نظر گرفته شده است.

رشت| طرح تقویت "بسیج رسانه" در کمیسیون تخصصی مجلس تصویب شددیدار اعضای بسیج رسانه گیلان با آیت الله فلاحتی به روایت تصویر"حامد کوچک‌زاده" شهید شاخص سال 97 بسیج رسانه گیلان معرفی شد

وی نقشه راه و راهبرد اصلی سازمان بسیج رسانه را برشمرد و تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه قصد دارد تمام افرادی که در رسانه‌های کشور در حوزه‌ها و با گرایش‌های حزبی و سیاسی مختلف فعالیت می‌کنند را فارغ از وابستگی‌های سیاسی و جناحی آنان زیر چتر حمایتی خود درآورد.

رئیس سازمان بسیج رسانه هدف این مجموعه را به عضویت درآوردن قریب به اتفاق افرادی که در حوزه رسانه کشور فعال هستند عنوان کرد و گفت:‌ با اجرای این موضوع هدف بزرگ سازمان بسیج رسانه مبنی بر اینکه تمامی فعالان حوزه رسانه خود را متعلق به انقلاب بدانند محقق می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه احزاب سیاسی نباید از خبرنگاران به عنوان ابزاری جهت به قدرت رسیدن خود استفاده کنند اظهار داشت: برخی از جناح‌های سیاسی از فعالان رسانه به عنوان اهرمی برای فشار بر رقیب بهره می‌برند که این موضوع سبب سرخوردگی خبرنگاران در درازمدت می‌شود.

بصیری به اشتراک گذاشتن توانمندی‌های فعالان رسانه را یکی از اهداف سازمان بسیج رسانه اعلام کرد و ابراز داشت: با عضویت خبرنگاران در یک جمع واحد فعالان این حوزه می‌توانند به کمک نقش تسهیل‌کنندگی این سازمان برای یک هدف واحد و مشترک به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی حرکت کنند.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر

شبکه آمریکایی فاکس نیوز مصاحبه‌ای با مسیح علینژاد ضدانقلاب فمنیست انجام داده و به جای استفاده از اصطلاحاتی، چون فعال اپوزیسیون، وی را «فعال ضدایرانی» و درواقع ایران‌ستیز نامیده است.

این موضوع با واکنش مثبت کاربران فضای مجازی به ویژه اکانت‌های ضدانقلابی مواجه شده و آنان نیز با خرسندی از لقبی که یک رسانه آمریکایی به وی داده، علینژاد را «فاندبگیر» به معنای کاسب سیاسی و پروژه بگیر سیاسی معرفی کرده‌اند.

 

البته فاکس نیوز پس از واکنش کاربران ایرانی عنوانی که به این فرد داده را تغییر داد، اما این موضوع به خوبی نشان داد علینژاد در میان ضدانقلاب نیز تا چه میزان نامطلوب است که به سبب ضدایرانی نامیدن افعال وی از این رسانه قدررانی می‌کنند.

علینژاد طی این مصاحبه بدون اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیست از اسرائیل دفاع کرده و حماس را تروریست خوانده است.

این عنصر ضدانقلاب در پروژه‌های متعددی علیه کشور اقدام کرده و جالب این که شبکه‌ها و رسانه‌های غربی و آمریکایی نیز از ماهیت ضدایرانی وی با خبرند و از این روست که به عنوان ابزاری سیاسی از وی استفاده و هر وقت که نیاز به مقابله و نفی سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران و دفاع از منافع غرب باشد، از این عنصر ضدانقلاب بهره برداری می‌کنند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • اتحادیه اروپا درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • رویترز: اتحادیه اروپا امروز درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • رویترز : اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر
  • نگاه کرامت‌مندانه ایران به کشورهای همسایه برای تشکیل یک منطقه قوی