Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وضعیت خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی در دور چهارم ارزیابی توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام شد و بر این اساس، به ترتیب شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور، گمرک، بنیاد شهید، بیمه مرکزی، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، وزارت اقتصاد، سازمان امور مالیاتی، سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی، سازمان بنادر و دریانوردی و پست‌بانک به ترتیب ۱۰ دستگاه برتر ارائه‌دهنده خدمات الکترونیکی شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در نشست ارائه چهارمین گزارش خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی، گفت: با هر دوره ارزیابی، کیفیت سرویس‌ها بیشتر می‌شود و مردم با خدمات الکترونیک شهروندی بیشتر آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به نتایج کلی ارزیابی‌های انجام شده، اعلام کرد: در این دوره رشد ۲۰ درصدی شاخص خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی را شاهد بودیم و مقرر شد ۸ هزار و ۷۰۰ نوع مجوز مختلف در یک سامانه تجمیع شود.

ناظمی افزود: گفتنی است، دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات موظف است به صورت مستمر نسبت به ارزیابی کیفیت وب گاه‌ها و خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی که شناسنامه خدمات آن‌ها به تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور رسیده است اقدام کرده و گزارش‌های تهیه شده را به این شورا ارائه کند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: دوره نخست ارزیابی در پایان سال ۱۳۹۵ با ارزیابی ۶۰ دستگاه انجام شد که نتایج بیانگر الکترونیکی شدن ۱۹ درصد از خدمات و سرویس‌ها بود، در دوره دوم که با ارزیابی ۸۳ دستگاه در شهریور سال ۹۶ انجام شد گزارش‌ها از الکترونیکی شدن ۲۸ درصد خدمات حکایت داشتند.

ناظمی ادامه داد: دوره سوم ارزیابی با بررسی وضعیت ۹۳ دستگاه انجام و مشخص شد که دستگاه‌ها ۳۸ درصد از خدمات را به صورت الکترونیکی به شهروندان ارائه کرده‌اند.

وی در پایان افزود: در دوره چهارم، وضعیت ۹۳ دستگاه بررسی شد که در آن شاهد ۶۰ درصدی شدن ارائه خدمات و سرویس‌ها به‌صورت الکترونیکی بودیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیادشهید ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای تهران در آخرین روز فروردین ۱۴۰۳

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد که با قرار گرفتن شاخص روزانه آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۶۷ سطح آلودگی هوا به صورت قابل قبول ارزیابی می‌شود.

شاخص ۲۴ ساعته هم روی عدد ۷۴ بود و منبع اصلی ایجاد آلودگی ذرات کمتر از ۲.۵ میکرون ارزیابی می‌شود.

تهران از ابتدای امسال ۲۵ روز هوای قابل قبول و ۵ روز هوای پاک داشت.

کد خبر 845481 برچسب‌ها آلودگی هوا شهردارى تهران تهران شهر مدیریت شهری

دیگر خبرها

  • وضعیت هوای تهران در آخرین روز فروردین ۱۴۰۳
  • اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳