Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در دوره استاندارد سازی و تعالی رفتار سال ۹۷ پلیس راهور ناجا که امروز (سه شنبه، ۲۰ آذر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم با اجرای این گونه برنامه‌ها باعث تعالی رفتار پلیس راهور و رضایت مردم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این دوره برابر تدابیر‌ها و مصوبات در خصوص تعالی رفتار پلیس راهور تشکیل شده است و جانشین‌های رییس پلیس راهور و ماموران پلیس راهور استان‌ها حضور دارند.

رییس پلیس راهور ناجا بیان کرد: هدف اصلی تشکیل این دوره‌های ارتقای آگاهی و افزایش دانش کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص اخلاق حرفه‌ای پلیس است و در این دور‌ها با استفاده از اساتید دانشگاهی، آخرین یافته‌های مراکز علمی دنیا کمک گرفته می‌شود تا در اجرای عملیات‌ها موفق عمل کنند و هدف ما رضایت مندی مردم از رفتار پلیس است.

سردار مهری گفت: همکاران ما در دور‌های استانداردسازی و تعالی رفتار، برخورد علمی با مردم را فرا می‌گیرند و به کارکنان خود در استان‌ها منتقل می‌کنند و این دوره‌ها کمک می‌کند تا ما با مردم درست رفتار کنیم.

وی با بیان اینکه افرادی که پلیس آن‌ها را در جاده‌ها متوقف می‌کند برای حفظ جان سرنشینان خودرو و افرادی که در جاده‌ها تردد می‌کنند است، گفت: ما به دنبال افزایش آگاهی افرادی که در جاده‌ها تخلف می‌کنند، هستیم.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: در این دوره‌ها ماموران پلیس راهور در کارگاه‌های آموزشی شرکت می‌کنند و هدف ما از تشکیل این دور‌های ایجاد یک وحدت رویه در رفتار ماموران راهور با متخلفان است.

سردار مهری بیان کرد: دوره‌های استاندارد سازی و تعالی رفتار از دهه ۸۰ در پلیس راهور تشکیل می‌شود.

وی گفت: در ۶ ماهه نخست سال، تعداد جانباختگان تصادفات درون شهری ۶ درصد کاهش یافته است که این نتیجه برگزاری همین دوره‌های آموزشی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای

 جعفر میعادفر در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی گفت: در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی سه هزار و ۳۰۰ پایگاه ، ۵۴ پایگاه اورژانس هوایی ، ۱ میلیون تماس با اورژانس گرفته شده است. 

میعادفر گفت: ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در این بازه زمانی فعالیت داشتند. 

وی افزود: خوشبختانه امسال با همکاری همکاران اورژانس کشور شاهد کاهش ۱۰ درصدی مصدومان ترافیکی در ابتدای سال هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه