Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران نفوذ ایران در منطقه را بر خلاف برخی کشورهای دیگر، معنوی و اسلامی توصیف و تاکید کرد که ایران هرگز به دنبال تصرف سرزمین دیگری نبوده و نخواهد بود.

 امیر دریادار حبیب‌الله سیاری امروز (سه‌شنبه) در اختتامه سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: «استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب تاکنون تلاش کرده تا با ترور، جنگ تحمیلی، اختلافات قومی و مذهبی، تحریم و شبیخون فرهنگی مانع از پیشرفت نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او با بیان این که آمریکا به دنبال رسیدن به منافع نامشروع خود در پیش از انقلاب در ایران است، تصریح کرد: «استکبار جهانی با حربه ایران هراسی 800 میلیارد دلار اسلحه در منطقه می‌فروشد و منابع کشورهای اسلامی را به غارت می‌برد.»

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تاکید کرد: «نفوذ ایران در منطقه، معنوی و اسلامی است، ما هیچ‌گاه به دنبال تصرف سرزمین دیگری نبوده و نیستیم.»

دریادار سیاری با بیان دشمن به دنبال جنگ اقتصادی و فرهنگی با ملت ما و ایجاد بی ثباتی در کشور است، گفت: «دشمن با استفاده از جنگ نرم می‌خواهد فکر ما را تغییر تا دیگر انقلابی نیندیشیم، وقتی فکر عوض شود، عمل هم تغییر می‌یابد.»

او افزود: «هزینه‌های جنگ سخت زیاد است اما جنگ نرم هزینه‌های چندانی برای دشمنان ندارد، استکبار فکر می‌کند که ما نیاز به قیم و بزرگ تر داریم؛ آنها نمی‌خواهند عظمت ملت ایران را باور کنند.»

معاون هماهنگ‌کننده ارتش به اهمیت توجه به علوم قرآنی اشاره و اظهار کرد: «باید با تکیه بر آموزه‌های قرآنی در برابر تمام حیله‌های دشمن همچون ترور و تحریم ایستادگی کنیم.»

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، انسیه خزعلی، در آئین اختتامیه سومین دوره ملی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» که در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم، زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه با جنگ سخت نیست.   معاون رئیس‌جمهور افزود: این دوره‌های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی مشاوران و معلمان استان‌ها، با دلسوزی تمام برگزار شد و امیدواریم به نتایج مطلوب و با سرافرازی به سرانجام برسد.   وی گفت: چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال اجرا است که یکی از آنها خانواده و فرهنگ عامه است که با محورهای خانواده، رسانه مد و لباس، فرهنگ ناملموس، تربیت و موفقیت طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی، اسلامی در خانواده‌ها احیا شود.   خزعلی بیان کرد: طرح پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح‌های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش‌های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.   به گفته وی، والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند، بر این اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی بخشی به کودکان و همراهی آنها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند.   معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و از همین رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی هر چه بیشتر در جامعه رواج یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد