Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-08@12:54:14 GMT

مورد عجیب فرشاد احمدزاده در تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۷۱۰

مورد عجیب فرشاد احمدزاده در تیم ملی ایران

خرداد: هافبک هجومی سابق پرسپولیس در شرایطی به تیم ملی دعوت شده است که هیچ جایگاهی در باشگاه اروپایی‌اش ندارد.


این یک حقیقت تلخ است که فرشاد احمدزاده هیچگاه جایگاه خوبی در پرسپولیس نداشته است. بسیاری از هواداران پرسپولیس او را یکی از پر حاشیه ترین بازیکنان ترکیب‌شان می دانستند و تلاش برای برانکو برای اصلاح شرایط او هم فایده ای نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیطنت های احمدزاده در اکثر لحظات عمومی باشگاه به وضوح قابل مشاهده بود و حضور او در اردو پرسپولیس همیشه شرایط جالبی را محیا کرده بود.
فرشاد احمدزاده تا دیروز، هرگز به تیم ملی ایران دعوت نشده بود و حالا در شرایطی دعوت شده که اردو های تیم ملی 28 نفره است. عدم حضور او در لیست های پیشین تیم ملی، توضیح می دهد چرا احمدزاده شانسی برای حضور در جام ملت های آسیا ندارد. اما شرایط در لیست 50 نفره متفاوت است. همه سرمربی های فوتبال لیست های این مدلی را منتشر می کنند اما در نهایت بیش از نیمی از لیست، خط خواهند خورد. فرشاد که در شلاسک وروتسواف شانسی برای بازی ندارد، احتمالا در جام ملت های آسیا هم شرایطی مشابه با لیگ لهستان خواهد داشت؛ تماشا از خانه. برچسب ها: فرشاد احمدزاده ، تیم ملی ایران ، پرسپولیس

منبع: خرداد

کلیدواژه: فرشاد احمدزاده تیم ملی ایران پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین نخست خود در بازگشت از قائمشهر را امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

به گزارش مهر و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران نخستین برنامه تمرینی خود برای بازی با تیم هوادار را امروز از ساعت ۱۶ آغاز کردند.

در این برنامه که همه نفرات در دسترس کادر فنی بودند و مصدومی نداشت، سرخپوشان به دو گروه تقسیم شدند. گروه بازیکنانی که در ترکیب اصلی مصاف با نساجی حضور داشت زیر نظر مربی بدنساز به ریکاوری پرداخت و سایر نفرات، پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال را به مدت ۷۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به انجام رساندند.

در پایان این تمرین، تعدادی از بازیکنان هم تمرین شوت زنی داشتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • فرشاد پیوس دست‌نیافتنی‌تر می‌شود
  • وقتی احمدی‌نژاد اسم قوچ ارمنی را برای اولین‌بار شنید؛ یک خاطره جدید و عجیب از حضور احمدی‌نژاد در یک جلسه محیط زیستی (فیلم)
  • احمدزاده باز هم روی دور غر زدن
  • گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان