Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:29:36 GMT

«ترزا می» به آلمان می‎رود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۷۲۹

«ترزا می» به آلمان می‎رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، دفتر آنگلا مرکل صدراعظم آلمان اعلام کرد که وی امروز سه‌شنبه میزبان ترزا می نخست‌وزیر انگلیس خواهد بود.

هدف از سفر می به برلین، تبادل نظر در خصوص تازه‌ترین تحولات برگزیت عنوان می‌شود.

این دیدار ساعت ۱۳ به وقت برلین انجام خواهد شد.

گفتنی است می رای‌گیری امروز پارلمان انگلیس را از بیم عدم موافقت نمایندگان مجلس عوام با توافق برگزیت به تعویق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که اتحادیه اروپا می‌گوید قصدی برای بازمذاکره پیرامون برگزیت ندارد و چنانچه پارلمان انگلیس بد قلقی کند، به دنبال طرح‌هایی خواهد رفت که برگزیت را بدون حصول توافق نیز عملی کند.

این درحالی است که اگر فرضیه تحقق برگزیت بدون حصول توافق عملی شود، احتمالاً ایرلند شمالی به لحاظ قوانین تجاری و گمرکی در محدوده اتحادیه اروپا باقی خواهد ماند- امری که به زعم بعضی نمایندگان پارلمان، انگلیس را به مستعمره اتحادیه اروپا تبدیل می‌کند.

سفر می به برلین درحالی انجام می‌گیرد که رهبران اتحادیه اروپا نیز طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در بروکسل دیداری با یکدیگر خواهند داشت و موضوع برگزیت را نیز در دستور کار خود قرار می‌دهند.

کد خبر 4482092 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان آنگلا مرکل انگلیس برگزیت ترزا می

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، کارکنان معترض فرودگاه هیثرو می‌گویند اعتصاب خود را از ۱۸ اردیبهشت آغاز خواهند کرد. پیش از آنان نیز کارکنان بخش سوخت گیری فرودگاه اعلام کردند به مدت ۷۲ ساعت دست از کار خواهند کشید.
اتحادیه کارکنان فرودگاه هیثرو مقامات این فرودگاه را به بی توجهی به خواست کارکنان متهم و اعلام کردند در حالی که مدیران از پاداش‌های کلان بهره می‌برند حاضر نیستند به حد اقل نیاز‌ها و خواسته‌های کارکنان توجه کنند.
این چندمین بار در دو سال اخیر است که کارکنان هیثرو، بزرگترین فرودگاه اروپا در اعتراض به آنچه که بی توجهی به خواست کارکنان خواندند دست به اعتصاب می‌زنند.
بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس به ویژه پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا موسوم به برگزیت با سرعت بیشتری رو به افزایش گذاشته است.

 

دیگر خبرها

  • رای پارلمان اروپا به تضعیف قواعد زیست محیطی به نفع کشاورزان
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • پارلمان اروپایی قواعد سلاح برای غیرنظامیان را تشدید کرد
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا
  • مشاور عضو پارلمان اروپا به ظن جاسوسی برای چین بازداشت شد