Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@00:11:20 GMT

صدور حکم اعدام برای یک داعشی در غزه

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۷۴۷

صدور حکم اعدام برای یک داعشی در غزه

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه الاخبار، دادگاهی در غزه، یک فرد وابسته به گروه تروریستی داعش را به اعدام محکوم کرد.

دادگاه نظامی در نوار غزه حکم خود را درباره پرونده قتل مثقال السالمی ۳۵ ساله که در روز نهم نوامبر سال ۲۰۱۶ کشته شد، صادر کرد.

بر اساس بیانیه وزارت کشور در غزه، این دادگاه برای متهم ردیف اول، م.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

م. ۲۴ ساله، حکم اعدام، برای متهم ردیف دوم، م.م. ۲۴ ساله ده سال حبس و برای متهم ردیف سوم، م. ط، ۲۳ ساله هفت سال حبس به اتهام مشارکت در قتل صادر کرد. دادگاه اعلام کرد در صدور این رای به ماده ۳۷۸ قانون مجازات فلسطین در سال ۱۹۷۹ استناد کرده که قابل تجدید نظر است.

روزنامه الاخبار در بیست و پنجم نوامبر سال ۲۰۱۶ نوشته بود که قاتلان السالمی از اعضای گروه موسوم به ولایت رقه وابسته به داعش بودند و به بهانه شیعه شدن السالمی دستور گرفتند تا وی را ترور کنند. پس از این که پلیس غزه از این قتل آگاه شد، متهمان را به دستگاه قضایی در غزه تحویل داد و تحقیقات گسترده دادگاه به بازداشت همه اعضای این گروه منجر شد.

همچنین تلاش داعش برای نفوذ به گروه‌های مقاومت در نوار غزه باعث شد مقاومت، صد‌ها نفر از عناصر سلفی را بازداشت کند. این اقدام مقاومت زمینه را برای توافق با مصر برای حفظ امنیت مرز‌های خود با سینا باز کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین داعش اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل

شبکه المیادین گزارش داد: حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی برای نخستین بار انجام شد.

به گزارش ایرنا، شبکه المیادین اضافه کرد: گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

 المیادین نوشت: این نخستین بار است که گروه مقاومت بحرین موسوم به سرایا الاشتر به اسرائیل حمله می کند. گروه‌هان‌های الاشتر (سرایا الاشتر) به عنوان گروه مقاومت اسلامی بحرین تصاویری از حمله پهپادی به ساختمان شرکت حمل و نقل «تراک نت» در بندر ایلات خبر داد.

شرکت تراک نت پس از محاصره دریایی بندر ایلات از سوی یمنی‌ها، اقدام به انتقال زمینی کالا از بنادر کشورهای عربی خلیج فارس به فلسطین اشغالی کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • اسرائیل تهدید به فروپاشی تشکیلات خودگردان کرد
  • تقلای جنایتکاران جنگی برای رهایی از کابوس بازداشت
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام