Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@14:24:14 GMT

آنچه می تواند پاسخگو در برابر دشمن باشد، کار است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۷۶۸

آنچه می تواند پاسخگو در برابر دشمن باشد، کار است

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: آنچه می تواند پاسخگو در برابر آنهایی که نمی توانند استقلال این کشور را ببینند کار است و حرف نیست ، مخصوصا در حوزه خدمات سلامت باید بیش از این خدمات صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان; سید حسن قاضی زاده هاشمی روز گذشته در آیین افتتاح مرکز جامع سلامت بهداشت جعفرآباد رفسنجان و افتتاح همزمان پروژه های بهداشتی شهرستان انار بصورت ویدئو کنفرانس با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان برگزار شد  اظهار داشت: امروز در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، مراکزی به بهره برداری می رسد که باعث خشنودی مردم می شود و در هر نظامی این خدمت مایه افتخار است و در نظام جمهوری اسلامی این خدمات بیشتر باید صورت گیرد، رضایت مردم رضایت خداوند را در بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به چهل سالگی نظام جمهوری اسلامی نزدیک می شویم علیرغم  همه مشکلاتی که برای آن ایجاد کردند که کم هم نیست و با ناکاربلدیها که داشتیم آنچه می تواند پاسخگو در برابر آنهایی که نمی توانند استقلال این کشور را ببینند کار است و حرف نیست ، مخصوصا در حوزه خدمات سلامت باید بیش از این خدمات صورت گیرد.

قاضی زاده هاشمی ضمن قدردانی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیان داشت: انشالله که پروژه های ناتمام در دانشگاه علوم پزشکی هر چه زودتر به اتمام برسند و از مردم جعفرآباد و خیرین تشکر می کنم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در کل این فضا و ساختمان است اما آنچه به درد مردم میخورد توجه، محبت احترام و تخصص است، مجموعه پزشکی و بهداشتی باید خدمات صادقانه و محبت آمیز که در اعلاترین وجه که از دست آنها بر می آید مانند خدماتی که به خانواده خود ارائه می دهند، انجام می دهند.

وی تصریح کرد: دولت و دیگر دستگاههایی که افتخار خدمت به مردم را دارند در همین مسیر حرکت کنند، اگر بتوانیم گره ای از کار برادر و خواهر خود باز کنیم بالاترین لذت و پاداش را دارد.

گفتنی است مرکز جامع خدمات سلامت روستای جعفرآباد رفسنجان با زیربنای ۵۰۰ مترمربع و هزینه ۷۰۰ میلیون تومان به همت خیر گرامی حاج علی بساوند به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دو پایگاه سلامت در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رئیس مرکز بهداشت کیش در مراسم گشایش دومین مرکز خدمات جامع سلامت کیش، گفت: این مرکز با حضور دو پزشک، شش مراقب سلامت و ماما، واحد بهداشت محیط، نمونه گیری و واحد پذیرش فعالیت می‌کند.

اسدالله احمدی افزود: این مرکز با هدف افزایش خدمات دهی و دسترسی راحت خانواده‌های ساکن در مرکز شهر در مجاورت کلینیک امام علی (ع) راه اندازی شده است.

وی گفت: پایگاه سلامت خانواده منطقه نوبنیاد نیز به زودی راه اندازی خواهد شد.

سرپرست توسعه و ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مراسم گشایش مرکز خدمات جامع سلامت فارابی گفت: ششصد و چهل و یک خانه بهداشت فعال در استان به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

حدادی افزود: صد و هفتاد و نه مرکز خدمات جامع سلامت فعال در استان هرمزگان خدمات بهداشتی را به مردم ارائه می‌کنند.

وی افزود: پزشک براساس جمعیت جزیره کیش در مراکز  خدمات سلامت مستقر شده است و هفته آینده نیز یک پزشک به جمع پزشکان مراکز خدمات سلامت کیش اضافه خواهد شد.

مدیر امور بانوان منطقه آزاد کیش نیز، گفت: پایگاه سلامت خانواده مادر و کودک در منطقه مهستان بهره برداری شد.

عالمه خسروی افزود: در این پایگاه سلامت پایدار در چهار بعد سلامت جسمی، اجتماعی، روانی و معنوی براساس شاخص‌های ملی و بین المللی پرداخته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید