Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صبح امروز، دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان بر سر مزار دکتر حکیم زاده بنیانگذار آسایشگاه خیریه کهریزک حضور پیدا کرد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان برنا حضور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم

سرمربی چلسی پس از برتری پرگل تیمش مقابل اورتون در لیگ برتر انگلیس از رفتار چند بازیکنش که برسر زدن پنالتی با هم درگیر بودند، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس موفق شد در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه 6 بر صفر اورتون را در هم بکوبد، پس از این بازی در تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: این عملکرد فوق‌العاده‌ای از جانب تیم بود. من خیلی خوشحالم و بازیکنان بابت کاری که در این بازی انجام دادند، سزاوار ستایش هستند. به نظرم ما بازی بی‌نقصی را از خود به نمایش گذاشتیم. ما در این بازی 6 گل زدیم و دروازه‌مان را هم بسته نگه داشتیم و رؤیای‌مان تحقق یافت. تیم در این بازی در فاز هجومی خیلی خطرناک بود. تیم شگفت‌انگیز بود و روحیه خوبی از خود نشان داد.

وی همچنین درباره دعوای دو بازیکنش برسر زدن پنالتی یعنی نیکلاس جکسون و نونی مادوکه که به نوعی برتری پرگل تیمش را تحت‌الشعاع قرار داد و در نهایت هم کول پالمر آن پنالتی را زد، اظهار داشت:  این حرکت جکسون و مادوکه شرم‌آور بود. من در رختکن به بازیکنانم گفتم که نمی‌توانیم اینگونه رفتار کنیم. به آنها گفتم این آخرین باری است که این نوع رفتار را می‌پذیرم. همه آنها هم مورد خطابم هستند. دفعه بعد همه آنها بیرون از ترکیب خواهند بود و این یک شوخی نیست.  

چلسی مشتری جدید گزینه مربیگری بارسلونا

سرمربی آرژانتینی چلسی تصریح کرد: پس از چنین عملکردی غیرممکن است که این نوع رفتار را از تیم ببینیم. اگر می‌خواهیم تیم بزرگی باشیم و برای چیزهای بزرگ بجنگیم، باید تغییر کنیم و بیشتر به شکل جمعی فکر کنیم. من به بازیکنانم و اکنون از طریق رسانه‌ها شفاف سازی کردم و به هواداران‌مان و به همه می‌گویم، کول پالمر پنالتی‌زن ما است. حالا اگر او بخواهد می‌تواند توپ را به بازیکن دیگری بدهد اما نه به این شکل، این انتخاب اوست.

چلسی با این برد پرگل 47 امتیازی شد و در حال حاضر در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

در فیلم زیر لحظه درگیری بازیکنان چلسی برسر زدن ضربه پنالتی را ببینید:

 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم
  • تصاویری از حضور مردم آبدانان در جوار مزار شهید داریوش رضایی نژاد
  • ورزش منظم خطر ابتلا به پارکینسون را کاهش می‌دهد