Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس‌جمهور پس از نشست هماهنگی سران قوا گفت:‌ در جلسه امروز نکات مورد نظر رهبرانقلاب برای اصلاح بودجه ۹۸ بررسی شد.

 حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور بعد از نشست مشترک سران قوا که صبح امروز (20 آذر) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در زمینه اقتصاد در هفته‌های گذشته چارچوبی را تعیین کردیم به نحوی که بودجه سال آینده را دربرمی‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام معظم رهبری رهنمودی در این زمینه داشتند که برمبنای این رهنمود امروز جلسه داشتیم که چگونه این سیاست را عملیاتی و اجرایی کنیم و جلسات دیگری هم خواهیم داشت تا نکات مدنظر مقام معظم رهبری را نهایی کنیم. ممکن است اصلاحاتی بر مبنای این نظر در بودجه انجام شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: به ملت بزرگ ایران می‌گویم آمریکایی‌ها انتظار داشتند بعد از 13 آبان بهم‌ریختگی در اقتصاد کشور را شاهد باشند ولی مردم و فعالان اقتصادی به گونه‌ای عمل کردند که همه چیز برعکس شد. آنها می‌خواستند تورم بازار و مسئله ارز به نحو دیگری باشد ولی خوشبختانه بانک مرکزی سایر بخش‌ها و مردم طوری عملی کردند که برای همه مردم دنیا مشخص شد که آرامش مردم بعد از 13 آبان بیشتر شده و ما نیز سعی می‌کنیم مشکلات روی دوش مردم را بکاهیم.

روحانی خاطرنشان کرد: با چارچوبی که تهیه شده ارز صادرات غیرنفتی به داخل کشور بازمی‌گردد و راه حل مطمئنی برای درآمدهای ارزی به وجود امده است. بخشی از جلسه امروز ما درباره شرایط فروش نفت بود.

وی ادامه داد: آمریکا می‌خواست جلوی صادرات نفت ما را بگیرد ولی صادرات نفت ما بعد از 13 آبان بهتر از قبل این تاریخ شده است. گزارش وزارت نفت امیدوارکننده بود. آمریکایی‌ها در زمینه نفت ناموفق بودند. همچنین آنها در اجلاس اوپک نیز ناموفق بودند و جمهوری اسلامی ایران موفقیت به دست آورد. در روند فروش نفت به میزان قبل پیش خواهیم رفت.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مسئله یمن به گونه‌ای است کسانی که می‌خواستند یمن را اشغال کنند احساس می‌کنند راهی جز صلح با مردم یمن را نداشتند. ما از مذاکرات یمنی یمنی حمایت می‌کنیم و علامات برای رسیدن به آرامش بیش از گذشته است.

روحانی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد روند اشتغال را حفظ کنیم خاطرنشان کرد: اولویت ما در بودجه 98 این است که مردم از نظر کالاهای اساسی و مواد مصرفی اطمینان داشته باشند و ارز دارای ثبات باشد.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند

معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، در صدر هیئتی برای حضور در هشتادمین نشست کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) به تایلند، مقر این سازمان بین المللی، سفر کرد.

به گزارش ایسنا، منظور در این سفر ضمن ملاقات با خانم آلیس جابانا، معاون دبیرکل سازمان ملل و دبیر اجرایی اسکاپ، بر توسعه همکاری ها در زمینه انرژی های تجدید پذیر، تجارت، حمل و نقل و ارتباطات با این دبیرخانه تاکید کرد.

جابانا نیز از پیشنهاد ایران برای تقویت همکاری ها با دبیرخانه اسکاپ استقبال کرد و مقرر شد تا مذاکرات تخصصی و کارشناسی در ارتباط با موضوعات یادشده از سوی دو طرف آغاز شود.

منظور در دومین روز نشست اسکاپ در سخنرانی خود به بیان دیدگاه‌ها و نظرات جمهوری اسلامی ایران در خصوص تقویت همکاری های دیجیتال برای دستیابی به توسعه پرداخت.

او در سخنرانی خود، ضمن ارائه آماری از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه دیجیتال بر اهمیت توسعه این حوزه در کشور وفق برنامه هفتم توسعه تاکید کرد. توسعه سرمایه گذاری در حوزه دیجیتال، انتقال تجربه و دانش میان کشورهای عضو، توجه به حقوق خانواده و کودکان در فضای مجازی و تقویت همکاری با کشورهای عضو اسکاپ در این حوزه ها از مهمترین موضوعات مطرح شده در این سخنرانی بود.

معاون رئیس‌جمهور در دیدار با مدیرکل خاورمیانه وزارت خارجه تایلند که در زمان استقبال و بدرقه از منظور در فرودگاه بانکوک حضور داشت بر عزم جدی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش همه جانبه روابط به ویژه در حوزه اقتصادی با تایلند تاکید کرد.

منظور همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، خواستار اقدام قاطع جهانی برای توقف حملات این رژیم به مردم مظلوم فلسطین و امدادرسانی فوری به ساکنین غزه شد.

مدیر کل خاورمیانه وزارت خارجه تایلند ضمن قدردانی از مساعدت جمهوری اسلامی ایران برای آزادی اسرای تایلندی در غزه، بر عزم جدی دولت جدید تایلند برای گسترش روابط تجاری و اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.   

از دیگر برنامه های منظور و همراهان، حضور در سفارت ایران در بانکوک و دیدار با سفیر و کارکنان نمایندگی بود. در این نشست صمیمانه، طرفین در خصوص موضوعات مختلف از جمله مسائل کنسولی و ایرانیان مقیم تایلند، شرایط کاری سفارت و رابطه سیاسی و اقتصادی با تایلند، میانمار و لائوس که سفارت ایران در بانکوک، اکردیته دو کشور دیگر نیز هست، بحث و تبادل نظر کردند.

منظور تاکید کرد که در راستای اجرایی شدن شعار سال اعلام شده توسط مقام معظم رهبری یعنی «افزایش تولید با مشارکت مردم» از ظرفیت ایرانیان مقیم تایلند برای کمک به توسعه کشور حداکثر بهره برداری به عمل آید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها