Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@10:23:35 GMT

(تصویر) راه‌اندازی فروشگاه خودران آمازون در لندن

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۹۰۷۳

(تصویر) راه‌اندازی فروشگاه خودران آمازون در لندن

آمازون پس از تجربه موفق ایجاد فروشگاه خودران در آمریکا، اولین شعبه خارجی خود را در قلب لندن ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، فروشگاه جدید نزدیک «آکسفورد سیرکس» بنا خواهد شد تا مفهوم و فناوری موسوم به Amazon Go در انگلیس جا بیفتد.  
به همین دلیل آمازون دنبال فضای تجاری ۳ تا ۵ هزار متری برای این کار در لندن می‌گردد تا سیستم بدون کشییر/ Free chechout را راه بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حال حاضر آمازون ۷ فروشگاه بدون کارمند در آمریکا دارد و این اولین فروشگاه در بیرون از این کشور خواهد بود که دایر می‌شود. در این نوع فروشگاه خریداران بدون برخورد با کسی، آیتم موردنظر را برداشته و از طریق اکانت تعریف‌شده، مبلغ موردنظر به‌صورت خودکار از حسابشان برداشت می‌شود.

اغلب کارمندان برای خرید روزانه در صف‌های ممتد در صبح می‌ایستند و این نوع فروشگاه می‌تواند مانع از ترافیک صبحگاهی خرید از فروشگاه شود. فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای مانند وال مارت احساس خطر کرده و ممکن است در آینده شاهد رقابتی نو در این زمینه باشیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آمازون لندن خرید آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار مواجهند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس گزارش برنامه جهانی غذا، تقریباً ۷۰ درصد از جمعیت شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار روبرو هستند.

دوجاریک تصریح کرد: با این حال، تلاش‌ها برای ارائه کمک‌های حیاتی به شمال این منطقه به دلیل محدودیت‌های دسترسی و درگیری‌های جاری با مانع مواجه شده است.

او گفت: در این ماه، برنامه جهانی غذا توانسته است تنها ۱۱ کاروان را به شمال غزه بفرستد و برای حدود ۷۴ هزار نفر غذا ارائه کند.

سخنگوی سازمان ملل تاکید کرد: با توجه به نیازهای فراوان، تحویل روزانه برای توقف قحطی مورد نیاز است.

به رغم گذشت دو روز از تصویب قطعنامه برقراری آتش بس در باریکه غزه و با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان هم وارد نیمه دوم شده است، خبری از اجرای این قطعنامه نیست.

پس از نزدیک به ۶ ماه از تجاوز رژیم اسرائیل به غزه، اعضای شورای امنیت سازمان ملل ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر با ۲۵ مارس ۲۰۲۴ با ۱۴ رای مثبت این شورا و نیز رای ممتنع آمریکا و عدم وتوی این کشور، با قطعنامه‌ ۲۷۲۸ را برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه موافقت کردند تا در ۱۵ روز باقیمانده در ماه مبارک رمضان آتش بس میان تل آویو و حماس برقرار شود.

آمریکا پیش‌تر سه قطعنامه آتش‌بس را وتو کرده بود، اما این بار به این قطعنامه رای ممتنع داد و به این ترتیب، بدلیل عدم مخالفت اعضای دائم شورای امنیت و بدون هیچ مخالفتی این قطعنامه به تصویب رسید. این قطعنامه را ۱۰ عضو غیردائمی شورای امنیت تنطیم کرده بودند.

در پی تصویب این قطعنامه، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل در این باره اعلام کرد: سفر هیات اسرائیل به واشنگتن که قرار بود درباره عملیات در رفح رایزنی کند، لغو شد.

دفتر نتانیاهو در این بیانیه‌ اعلام کرد: آمریکا از مواضع قاطع خود عقب نشینی کرده است و هیات اسرائیلی به واشنگتن نخواهد رفت. این اقدام آمریکا به تلاش‌ها برای آزادی اسرا لطمه می‌زند؛ زیرا حامل پیامی برای حماس است که فشارهای بین‌المللی اجازه دستیابی به توافق آتش‌بس بدون آزادی اسرا را خواهد داد.

این قطعنامه اجرای آتش بس فوری در غزه در ماه رمضان را خواستار شده و گفته است: آتش بس فوری در ماه رمضان توسط همه طرف ها رعایت شود که این امر به آتش بس پایدار منجر می شود.

این قطعنامه همچنین آزادی فوری و بدون قید و شرط همه گروگان ها و تضمین دسترسی بشردوستانه برای رفع نیازهای پزشکی و سایر نیازهای بشردوستانه آنها را خواستار شده است و از طرفین می خواهد به تعهدات خود تحت قوانین بین المللی در رابطه با تمام افراد بازداشتی، عمل کنند.

دیگر خبرها

  • دادگاه عالی اروپا آمازون را محکوم کرد/ تشدید قانون خدمات دیجیتال
  • راه اندازی اولین شهرک دانش بنیان کشور در منطقه آزاد ماکو
  • این ربات از زیر دریا خبر می‌دهد
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • برنامه ریزی برای راه اندازی اولین آکادمی گردشگری خوراک غرب کشور در کرمانشاه
  • سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار مواجهند
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان
  • بن گویر: همین حالا باید وارد رفح شویم
  • این قسمت از ویندوز ۳۰ سال بدون تغییر مانده
  • خانه زعیم اولین خانه تاریخی قزوین + فیلم