Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان ،؛فرماندار شهرستان لالی گفت: 37 میلیارد ریال از این میزان خسارت در شهرستان لالی به حوزه راه، 11 میلیارد ریال به کشاورزی و 44 میلیارد ریال به مسکن خسارت وارد شده است.
گودرز ترکی زاده گفت: برخی راه های روستایی این شهرستان هنوز به دلیل ریزش کوه و شرایط نامناسب مسیر مسدود هستند یا تردد در آنها به سختی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

د.
پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در خوزستان شاهد بارش شدید باران بودیم که باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی در بسیاری از مناطق استان شد.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان میزان بارش باران در این روزها در لالی 59 میلیمتر بود.
لالی در فروردین 82 به عنوان شهرستان مستقل از پیکره شهرستان مسجد سلیمان جدا شد.
شهرستان لالی که یکهزار و 400 کیلومتر مربع وسعت دارد و در شمال استان خوزستان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بارندگی 92میلیاردی ریال شهرستان لالی خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی به بخش‌های مختلف در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیک‌روز، عصر امروز _دوشنبه، بیست‌وهشتم فروردین_ در بازدید از مناطق آسیب‌دیده ناشی از سیل در شهرستان چرام، اظهار کرد: با توجه به اینکه در ابتدای سال ۱۴۰۳ در برخی از نقاط استان از جمله «طسوج» بارندگی بیش از ۲۰۰ میلی‌متر داشتیم به همین دلیل در بناهای روستایی و عشایری، مزارع، باغات و سراب‌بندی‌ها خسارتی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه از همه مناطقی که در سطح شهرستان دچار خسارت و آسیب شده بود بازدید داشتیم، افزود: با دستور استاندار و اراده و عزم جدی تدارکاتی دیده شده که با کمک دستگاه‌های اجرایی و همچنین پیمانکاران بخش خصوصی سراب‌بندی، بازگشایی و بهسازی جاده‌ها انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه لازم است تمهیدات مناسبی اندیشیده شود که با بارندگی‌های این‌چنینی دچار خسارت زیاد نشویم، گفت: از حوزه عشایر منطقه «طسوج» بازدید داشتیم که تقریباً سه پل به‌صورت کامل به دلیل بارندگی‌های اخیر تخریب‌شده بود.

وی تصریح کرد: با بررسی انجام‌گرفته این پل‌ها حتی به امور عشایر تحویل موقت هم نشده بود و تذکرات لازم در خصوص عدم رعایت استاندارد به پیمانکار داده بودند و مقرر شد که بحث بهسازی کامل انجام شود، این پل‌ها به‌صورت کامل تخریب و مجدد احداث شوند.

نیک‌روز بابیان اینکه در برآوردهای اولیه که برای بحث خسارت‌های بارش‌های فروردین ۱۴۰۳ داشتیم نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف استان خسارت وارد شده‌است، خاطرنشان کرد: بیشترین خسارت در بخش کشاورزی به‌خصوص در بحث باغات، مزارع، سراب بندی و شیلات بوده که همه موارد به‌صورت مستند آماده و به مرکز ارسال‌شده‌است و در حال پیگیری برای نتیجه هستیم.

کد خبر 744932

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال وبختیاری
  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟
  • بارش‌های زیبای بهاری در فارس؛ با برکت، بدون خسارت
  • (ویدیو) اعتراف اسرائیلی‌ها به میزان خسارت خود پس از حمله ایران
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • بیشترین خسارت سیلاب در چهار شهرستان خراسان جنوبی گزارش شد
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران رفسنجان برای بارش‌های پیش‌ رو/ مردم به مناطق کوهستانی نروند
  • بارش‌های بهاری و سیل خروشان در خراسان جنوبی+فیلم