Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: آمریکایی‌ها هیچ وقت قابل اعتماد نبودند و ما یکبار به آن‌ها فرصت دادیم برایمان بس است.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اکبررنجبرزاده عضو فراکسیون نمایندگان ولایی، درباره طرح سازش با آمریکا که از سوی برخی چهره‌های سیاسی مطرح شده است اظهار داشت: واقعا برای بنده قابل تاسف است که عده‌ای در این مملکت چشم هایشان را به روی ظلمی که آمریکا در قبال ایران انجام داد بسته اند و طرح‌هایی را مطرح می‌کنند که جز ضرر هیچ دستاوردی برای ما ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ما یکبار به آمریکایی‌ها در قالب توافق برجام اعتماد کردیم و با آن‌ها پای میز مذاکره نشستیم و متاسفانه هیچ چیزی نصیبمان نشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقایان با کدام ایده و پشتوانه فکری اینگونه طرح‌ها را که سرانجام و نتیجه آن مشخص است مطرح می‌کنند آیا واقعا در دید و نگاه آن‌ها عیب و ایرادی وجود دارد که طرح، چون سازش با آمریکا را مطرح می‌کنند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: ما به اندازه کافی در طی سالیان بعد از انقلاب و در رخداد‌های متعدد تجربه تلخ خیانت و‌ظلم‌های مقامات و دولتمردان آمریکایی را درک کردیم از این رو قطعا مجالی برای سازش و‌گفتگو با این کشور برای ما وجود ندارد.

وی تاکید کرد: تجربه تلخ توافق برجام علی رغم تذکرات رهبری که بار‌ها در بیانات خود بر عدم اعتماد به آمریکا تاکید کردند برای ما بس است از این رو توصیه بنده به کسانی که خواهان سازش با آمریکا هستند این بوده که این افکارشان را برای خودشان نگه دارند چرا که به درد ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌خورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس فراکسیون نمایندگان ولایی طرح سازش با آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران

به گزارش همشهری آنلاین،‌ صدها دانشجوی آمریکایی در پی اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه بازداشت و از دانشگاه اخراج یا تعلیق شدند، معاون وزیر علوم کشورمان از پذیرش دانشجویان آمریکایی اخراجی در دانشگاه‌های ایران خبر می‌دهد.

پلیس آمریکا در روزهای گذشته، صدها دانشجوی معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرد، روسای دانشگاه هاروارد، ام. آی. تی، پنسیلوانیا و ماساچوست هم به خاطر اینکه در دانشگاه‌های تحت مدیریت‌شان دانشجویان از فلسطین حمایت کردند دادگاهی و عده‌ای از دانشجویان و اساتید اخراج شدند.

دانشگاهیان ایران اعم از دانشجویان، اساتید و مسؤولان در حمایت از هدف دانشجویان آمریکایی در پشتیبانی از مردم غزه و اعتراض به استکبار در تجمعاتی شرکت کردند.

رؤسای دانشگاه‌های بزرگ کشور نیز ضمن حمایت از دانشگاهیان معترض آمریکایی، برای پذیرش اخراجی‌ها اعلام آمادگی کردند که این دانشجویان را با همان شرایطی که در کشور خودشان تحصیل می‌کردند پذیرش کرده و تسهیلات و امکانات تحصیل در اختیارشان قرار می‌دهند.

علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز با بیان اینکه جامعه ایرانی اسلامی به معنای واقعی به محیط علم و عالم اهمیت می‌دهد و حرف‌های ما شعار نیست، می‌گوید که در سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌های ما دچار بحران شد ولی هیچ نیروی نظامی داخل دانشگاه نشد و هیچ دانشجویی آسیب ندید اما ببینید در آمریکا چه خبر است.

وی عنوان می‌کند که درب دانشگاه‌های ایرانی به روی تمام افرادی که در دانشگاه‌های آمریکا محروم از تحصیل یا تعلیق شدند، باز است و هزینه تحصیل این دانشجویان رایگان است.

کد خبر 849003 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران دانشگاه - دانشجو خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • چگونه «وعده صادق» جَو اعتراضات دانشگاهی آمریکا برای غزه را تغییر داد؟
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا
  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ذهن آمریکااندیش
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت