Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@04:14:49 GMT

بیش از ۱۵۰ خانه عالم در استان گلستان احداث شده است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۹۳۳۳

بیش از ۱۵۰ خانه عالم در استان گلستان احداث شده است

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه در استان به ۳۲۰ عالم مستقر نیاز داریم، گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ خانه عالم در استان گلستان ساخته شده است. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی‌نژاد صبح امروز در نشست روحانیون طرح مروجان طرح هجرت در سالن سازمان تبلیغات اسلامی، اظهارداشت: با کمک مردم و نهادهای دیگر تاکنون 157 خانه عالم در روستاهای گلستان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه در استان به 320 عالم مستقر نیاز داریم، تصریح کرد: عالمان دینی در هر منطقه علاوه بر نیازهای شرعی مردم به عمران و آبادانی منطقه هم کمک می‌کنند که وجود هر عالم می‌تواند نقش مهمی در منطقه داشته باشد.

استان خراسان جنوبی نیازمند احداث 40 خانه عالم استشهرکرد| 54 باب خانه عالم در چهار محال و بختیاری خالی هستندهمدان| 5 خانه عالم و 4 مسجد در روستاهای ملایر ساخته می‌شود

وی تاکید کرد: در روستاهای استان گلستان به 320 خانه عالم نیاز داریم که تاکنون 157 خانه عالم ساخته شده و در اختیار عالمان قرار گرفته و برای ساخت بقیه خانه‌های عالم به کمک استانداری، سپاه و مردم نیاز داریم تا عالمان علوم دینی به گسترش دین و عمران و آبادانی منطقه کمک کنند.

ولی نژاد همچنین اشاره‌ای هم به عالمان دینی در مناطق اهل سنت هم کرد و گفت: در مناطق اهل سنت خانه قرآن احداث شده و عالمان در آنجا مستقر هستند و بیشتر روستاها از حضور عالم برخوردار هستند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه حدود 100 روستای کوچک عالم دینی ندارند، خاطرنشان کرد: عالمان مستقر در روستاهای بزرگتر چند روستا را به صورت اقماری پوشش می دهند که می توانیم مشکل این روستاها را هم حل کنیم.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه سازمان بسیج هنرمندان درتجلیل ازعملیات غرورآفرین سپاه

سازمان بسیج هنرمندان کشور در تجلیل از عملیات غرورآفرین وعده صادق سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد. - اخبار فرهنگی -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان بسیج هنرمندان کشور در تجلیل از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد.
متن این بیانیه بدین شرح است: 
وَ لَمّا رَأَى المُؤمِنونَ الأَحزابَ قالوا هٰذا ما وَعَدَنَا اللَّهُ وَرَسولُهُ وَصَدَقَ اللَّهُ وَرَسولُهُ ۚ وَما زادَهُم إِلّا إیمانًا وَتَسلیمًا
مؤمنان وقتی لشکر احزاب را دیدند گفتند: «این همان است که خدا و رسولش به ما وعده داده، و خدا و رسولش راست گفته‌اند!» و این موضوع جزء بر ایمان و تسلیم آنان نیفزود.

اینجا ایران است؛ سرزمینی که پادشاهانش حرف زدن علیه اسرائیل را جرم می‌دانستند و جوانان مؤمن و انقلابی را به خاطر همین جرم شکنجه می‌کردند.
حالا ارباب همان اسرائیل وقتی می‌خواهد درباره ایران حرف بزند، احتیاط می‌کند؛ این یعنی وعده‌ی صادق خدا است.
اینجا ایران است؛ روزگاری سفیر انگلیس شاه مملکت را جابجا می‌کرد و آمریکا برای سرنگونی یک حکومت کافی بود ناوش را به حرکت درآورد.
 امروز، اما پیشرفته‌ترین ناوهای آمریکا و انگلیس با موشک‌های پابرهنگان یمنی در قعر اقیانوس فرو می‌روند و آب از آب تکان نمی‌خورد؛ این یعنی ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم..

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

ما این عزت و اقتدار را مدیون آن پیر روشن ضمیری هستیم که وعده‌ی صادق خدا را باور داشت و توانست با عصای موسوی بر مخوف‌ترین سلاح‌های نظامی پیروز شود.
او بود که هارون عصر را پرورش داد تا امروز پرچم سبز انتظار را با دستان مقتدرش در اهتزاز نگاه دارد.
اکنون سیدعلی و حواریون عاشورایی‌اش جرقه‌ی امید را در دل مستضعفین عالم شعله‌ور کرده‌اند؛ تا بسترساز ظهوری شوند که افول ظلم و سیاهی در تمامی عالم  را ندا خواهد داد.
هنرمندان بسیجی کشور در برابر شجاعت، ایمان و تدبیر امام امت و وفاداری و بصیرت امت امام سر تعظیم فرود می‌آورند و دست یکایک سربازان شجاع و پاسداران باهوش و جان برکف انقلاب اسلامی را می‌بوسند که با یک سیلی به یاد ماندنی بر صهیونیزم کودک‌کش، قلب مجروح مظلومین عالم را شاد کردند.

اللهم انصر الإسلام والمسلمین واخذل الکفار والمنافقین
سازمان بسیج هنرمندان کشور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مددجویان روستایی کمیته امداد گلستان دارای مسکن هستند
  • بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستاهای استان گلستان مالک مسکن هستند
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان
  • بیانیه سازمان بسیج هنرمندان درتجلیل ازعملیات غرورآفرین سپاه
  • جانمایی احداث دو تصفیه خانه محلی در شیراز
  • وظیفه امروز مومنین عالم تشخیص راه حق و جهاد در این مسیر است
  • جانمایی احداث دو تصفیه‌خانه محلی در شیراز
  • ۲ شهر و ۱۹ روستای خوانسار از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • احداث تصفیه‌خانه پساب استان قم در گام‌های نهایی