Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@09:51:24 GMT

◄ توسعه پارکینگ در میادین میوه و تره بار

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۹۴۳۲

◄ توسعه پارکینگ در میادین میوه و تره بار

تین‌نیوز | 

نشست خبری یازدهمین یلدای ارگانیک تهران با حضور سید سعید راد رییس سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و جمع زیادی از اصحاب رسانه در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، راد با اشاره به موضوع اهمیت سلامت شهروندان اظهار کرد: این جشنواره روز ۲۲ آذرماه آغاز و تا پایان همین ماه نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به این موضوع اشاره کرد که توسعه پارکینگ در میادین میوه و تره بار دارای مصوبه شورای شهر است و افزایش قیمت استفاده از فضای پارک نیز مورد تایید  اعضای شورای شهر است.

راد با بیان این مطلب که هفته گذشته نیز موضوع افزایش قیمت جای پارک خودرو در میادین میوه و تره بار دنبال شد، افزود: مکانیزه شدن دریافت قبض در دست اقدام سازمان میادین میوه و تره بار است.

رییس سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به این نکته نیز اشاره داشت که در حال نظم دادن، خط کشی و سامان دهی و توسعه هدفمند جای پارک در میادین میوه و تره بار هستیم.

اعظم زندیه خبرنگار

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین (س) در خیابان مصلی آغاز شده است.

صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در حال حاضر معضل کمبود محل توقف وسایل نقلیه به‌ویژه در مناطق مرکزی شهر، گریبان‌گیر اکثر شهرهای بزرگ است، اظهار کرد: مدیریت پارکینگ یکی از مؤلفه‌های اصلی مدیریت ترافیک محسوب می‌شود.

وی افزود: کمبود پارکینگ‌های غیرخیابانی منجر به افزایش پارک حاشیه‌ای و کاهش عرض خیابان و در کل اخلال در سیستم ترافیک می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه خیریه‌ام البنین (س) فاقد پارکینگ بوده است، تصریح کرد: به دلیل تردد و حجم زیاد خودروها و پارک آن‌ها در خیابان ایجاد یک پارکینگ در این محدوده ضروری است.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳۸ میلیارد ریال در دستور کار منطقه ۱۰ قرار گرفته است، گفت: این مجموعه در راستای شهروند محوری و با مشارکت بخش خصوصی احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: حدود ۵۰ پارکینگ به همت شهرداری مدیریت می‌شود که از این تعداد ۳۸ مورد تحت اختیار شهرداری مرکزی و سایر آن‌ها توسط مناطق پانزده‌گانه اداره می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این منطقه در سال جدید پروژه‌های عمرانی دیگری را در دستورکار قرار داده است که اجرایی خواهد شد.

کد خبر 745252

دیگر خبرها

  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت پنیر فله سنتی و صنعتی