Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- نمایندگان فوتبال همدان در رقابت های لیگ دسته سه کشور از صعود به دور نهایی ناکام ماندند.

به گزارش ایرنا تیم های ذوب و فلزات بهار و گرین کشاورز نهاوند در فصل جاری رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور داشتند و با وجود شروع خوب در مسابقات، پایانی تلخ را رقم زدند.
امسال استان همدان 2 نماینده در لیگ دسته سوم فوتبال کشور داشت که هر 2 در گروه سوم این رقابت ها با تیم های کیمیا فرآیند تهران، شهید کلهر شهریار، شهاب تهران، پرسپولیس دزفول، استقلال شوش چهارمحال، استقلال ملاثانی (گویم فارس)، تربیت سقز، شهرستان قروه، کاویان نقده، سولدوز نقده و شهید کاظمی‎ هم گروه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گرین کشاورز نهاوند و ذوب و فلزات بهار 2 نماینده همدان در این گروه بودند و در پایان دور مقدماتی نتوانستند موفق به صعود شوند.

** تلخ کامی نماینده فوتبال نهاوند
تیم گرین کشاورز نهاوند با قرار گرفتن در رتبه هفتم مسابقات نتوانست به هدف خود برسد و براساس قوانین به لیگ دسته برتر همدان سقوط کرد.
این تیم با سه پیروزی، چهار تساوی و چهار شکست در رتبه هفتم ایستاد.
نکته جالب توجه اینکه تیم نهاوندی با 20 گل زده یکی از تیم های تهاجمی گروه سه لیگ 2 بودند.
این تیم برای نخستین بار تجربه حضور در لیگ دسته سوم فوتبال کشور را کسب کرده بود و در مجموع انتظاری بابت شگفتی سازی از کادر فنی و بازیکنان بومی نهاوند نمی رفت.
حالا نهاوندی ها یکسال دیگر باید در لیگ برتر فوتبال استان همدان نتیجه کسب کنند تا بتوانند با تصاحب عنوان قهرمانی بازهم راهی لیگ دسته سوم کشور شوند.

** اوج بدشانسی ذوبی ها
اما تیم ذوب و فلزات بهار با بدشانسی تمام نتوانست به دور نهایی صعود کند.
ذوبی ها تنها به دلیل اختلاف یک گل از صعود به مرحله نهایی مسابقات بازماند و نمایندگان خوزستان راهی این دور شدند.
تیم ذوب و فلزات بهار روز گذشته در شرایطی مقابل استقلال شوش صف آرایی کرد که در پایان بازی با سه گل به پیروزی رسید.
این پیروزی در حالی رقم خورد که تیم یک دست ذوب فلزات با تمام شایستگی فقط با اختلاف یک گل و هم امتیاز با دیگر تیم صعود کرده از صعود بازماند و در دقایق پایانی این بازی نیز هم این تیم یک ضربه پنالتی را از دست داد.
ذوب فلزات با این پیروزی 23 امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی مسابقات و هم امتیاز با تیم استقلال ملاثانی 23 امتیازی قرار گرفت اما تنها با یک گل اختلاف تفاضل از صعود بازماند.
با این حال ذوبی ها سهمیه حضور در لیگ دسته سوم فوتبال کشور را برای خود حفظ کردند و سال آینده نیز بار دیگر در این مسابقات حضور خواهند یافت.
تیم تالاروحدت مریانج همدان نیز سال آینده دیگر نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته سه کشور خواهد بود.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ دسته سه ناكامي همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان

بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان به واسطه صعود تاریخی به یورو ۲۰۲۴ نشان افتخار دریافت خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایراکلی کوباخیدزه نخست وزیر گرجستان گفت: تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان به خاطر رسیدن به مرحله نهایی مسابقات جام ملت‌های اروپا 2024 نشان افتخار دریافت خواهند کرد.

گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو 2024 صعود کردند

روز سه‌شنبه، تیم ملی فوتبال گرجستان در دیداری که برای صعود به جام ملت‌های اروپا برگزار شد، تیم ملی یونان را (4 بر 2 در ضربات پنالتی) شکست داد. برای نخستین بار در تاریخ، تیم ملی فوتبال گرجستان به مرحله نهایی یک تورنمنت بزرگ راه یافت.

نخست وزیر گرجستان در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «شخصاً به‌عنوان یک طرفدار، 30 سال منتظر این روز بودم؛ از سال 1994. بچه‌ها بزرگ‌ترین شادی را به ما دادند. این بچه‌ها قهرمان هستند و قهرمانان باید قدردانی شوند. اینها شریف‌ترین افراد هستند و بنابراین ما به همراه شالوا پاپواشویلی (رئیس پارلمان گرجستان) تصمیم کوچکی گرفتیم و به پسران ما نشان افتخار اعطا خواهد شد».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!