Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@08:27:05 GMT

آخرین وضعیت اعزام کاروان دانشجویی به عتبات

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۹۵۱۰

در بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات، یک هزار و ۲۰۰ نفر از متقاضیان به قید قرعه از اول بهمن امسال تا اوایل اردیبهشت سال آینده در قالب ۳۰۰ کاروان به عتبات اعزام می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نام‌نویسی در بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات روز گذشته به پایان رسید و در این دوره بیش از ۵۲ هزار نفر از دانشگاهیان اقدام به نام‌نویسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج قرعه‌کشی متقاضیان سفر به عتبات در بیستمین دوره نام‌نویسی از دانشگاهیان بر اساس اعلام ستاد عتبات دانشگاهیان، قرار است فردا اعلام شود که در این دوره یک هزار و ۲۰۰ نفر از افرادی که نام‌نویسی کرده‌اند، به قید قرعه به عتبات اعزام می‌شوند.   این دوره از اعزام‌ها از اول بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا اوایل اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه دارد که در این مدت ۳۰۰ کاروان دانشجویی به عتبات اعزام خواهد شد.   هزینه سفر به عتبات دانشگاهیان صورت هوایی ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و به صورت زمینی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان پیش‌بینی شده است که به سفر‌های هوایی ۳ میلیون تومان و به سفر‌های زمینی ۲ میلیون تومان تسهیلات ارائه می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاع گفت: با توجه به تعطیلی ۹ سال حج عمره، مقرر بود طی سال گذشته زائران به حج عمره مفرده مشرف شوند که با توجه به مشکلات پیش آمده این اقدام صورت نپذیرفت که با رایزنی‌های سازمان حج و زیارت کشور مقرر شد که حدود پنج هزار زائری که سال گذشته ثبت نام کردند و موفق به اعزام نشدند به ترتیب واریز وجه و ثبت نامی که انجام شده است در بازه زمانی سوم تا سیزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به مکه مکرمه اعزام شوند.

وی ادامه داد: حدود هفت درصد زائران حج عمره مفرده در کشور معادل ۳۴۰ زائر سهم خراسان رضوی است که این زائران در قالب چهار کاروان ۸۵ نفره به مکه مکرمه اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی گفت: ۲ گروه از کاروان زائران حج عمره مفرده از استان خراسان رضوی امروز سوم اردیبهشت ماه و ۲ کاروان دیگر ۱۳ اردیبهشت ماه امسال به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

شجاع افزود: پس از اعزام این کاروان‌ها ثبت نام و اعزام زائران به حج عمره مفرده تعطیل خواهد شد و پس از ماه‌های محرم و صفر برای حج عمره مفرده جدید در صورتی که برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد فراخوان و ثبت نام داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی
  • حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • ازسرگیری عمره پس از ۹ سال
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد