Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه هر چه مشکلات مردم دیرتر برطرف شود آسیب‌های اجتماعی آن بیشتر می‌شود گفت: مشکلات حاشیه‌نشینی را با کمک خود مردم راحت‌تر می‌توان برطرف کرد. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در جلسه ساماندهی حاشیه‌نشینی شهر کرمان با اشاره به اینکه در بحث حاشیه‌نشینی باید بر اساس واقعیات عمل کرد اظهار داشت: واقعیت این است که عده‌ای بر اساس کوتاهی مسئولان زمین‌خواری کرده و امروز هم مردم و هم دولت متضرر واقعی آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زمین‌خواران مردم را در حاشیه شهر گروگان گرفتند و مردم به سختی زندگی می‌کنند گفت: واقعیت دیگر این است که مردم در محل زندگی قبلی خود در روستاها و شهرهای کوچک مشکلات زیادی داشتند و به واسطه اینکه مشکلات آنها برطرف نشده  به اجبار به شهرها مهاجرت کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه واقعیت سوم این است که دولت اگر بخواهد زیرساخت‌های خود را گسترش داده و شهر را هر روز توسعه بدهد هزینه زیادی دارد افزود: بهتر بود دولت در مرکز شهر ساختمان‌هایی را می‌ساخت و به مبلغ خوب و ارزان‌تر در اختیار مهاجرین قرار می‌داد تا از حاشیه‌نشینی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه در بحث نقاط موجود حاشیه‌نشینی در شهر کرمان باید اولویت‌ها شناسایی و ساماندهی شود و مسائل اجتماعی را در نظر گرفت گفت: مشکلات حاشیه‌نشینی را با کمک خود مردم راحت‌تر می‌توان برطرف کرد و باید مردم را از آسیب‌های پیش روی آنها آگاه کرد.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه قبل از هر اقدامی در موضوع حاشیه‌نشینی باید کار کارشناسی انجام شود و دستگاه‌های نظارتی ارزیابی کنند بیان کرد: در دنیا برای جلوگیری از حاشیه‌نشینی راه‌هایی وجود دارد که از آن تجربه هم باید استفاده شود.

غفلت‌زدگی مسئولان دلیل عمده حاشیه‌نشینی شهری در اردبیل استرشد حاشیه نشینی مهم‌ترین آسیب اجتماعی در گلستان استکمربند شمالی کرج مستعد حاشیه نشینی است

وی با بیان اینکه در مقابله با حاشیه‌نشینی نیاز به یک صدای واحد است و در مراجعه افراد باید یک حرف بیان شود گفت: در هر صورت مردم مشکل دارند و باید مشکلات آنها را دید و در جهت رفع آن تلاش کرده و نتیجه نهایی را در اسرع وقت به آنها اعلام کرد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه در رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم بین خود و خدا تفکر کنید و خدا را ناظر بر رفتار خودتان ببینید افزود: هر چه مشکلات مردم دیرتر برطرف شود آسیب‌های اجتماعی آن بیشتر می‌شود پس مردم را از مخمصه زمین‌خواران نجات دهید و به‌گونه‌ای عمل کنید که راه بر زمین‌خواران بسته شود.

انتهای پیام/

R7860/P1357/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام خردمندانه سپاه به جهانیان نشان داد که وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مصطفی حسناتی بعد از ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در گردهمایی مردمی و تشکل‌های دینی تیران در محل امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: حکومت ظلم بر اساس آیات و روایات پایان پذیر بوده و چنین حاکمانی سرانجام بدی خواهند داشت.

وی افزود: تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دولت‌های مزدور جهان و کشتار مردم بی گناه توسط آنان روزی به پایان رسیده و سرانجام با بدترین حالت امکان شکست را تجربه می‌کنند که در موضوع اسرائیل این اتفاق مشهود است.

امام جمعه نجف‌آباد با بیان اینکه شکست طوفان‌الاقصی و وعده صادق حقیقت را روشن کرد، تصریح کرد: دشمن در این دو اتفاق شکست‌های سختی را تجربه و دنیا چهره واقعی آنان را شناخت.

حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به حمله موشکی سپاه به اسرائیل، خاطرنشان کرد: در این جریان وعده صادق ایران برای نابودی ظلم و ستم به اثبات رسید.

وی ادامه داد: جبهه حق همواره پیروز بوده و با حمایت‌های قدرتمندان حضرت حق بر مشکلات غلبه خواهند کرد که این موضوع در جریان مقاومت و غزه نمایان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به تعامل و همدلی بین مردم و ترویج معارف اخلاقی در جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: دوستی و محبت باید در بین مردم گسترش پیدا کند و تفرقه و کینه از بین برود.

حجت‌الاسلام حسناتی اضافه کرد: مواضع تفرقه‌افکن را باید از بین برد و زمینه‌های همکاری بین مسئولان و مردم افزایش پیدا کند و از تصمیمات شخصی دوری کرد.

وی یادآور شد: کاهش باورهای دینی و اخلاقی در جامعه مانع پیشرفت بوده و چالش‌ها و نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد و در چنین شرایطی دشمن اهداف و سیاست‌های خود را دنبال کرده و زندگی‌ها سخت می‌شود.

امام جمعه نجف‌آباد همکاری تشکل‌های مردمی در گسترش معارف اسلامی و اخلاق در جامعه را مهم خواند و گفت: تبلیغات فرهنگی و مؤثر می‌تواند نسل جدید را با واقعیت‌ها آشنا سازد.

کد خبر 747025

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است