Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال با هدایت وینفرد شفر در حالی رقابت های لیگ برتر فوتبال را پشت سر می گذارد که سرمربی آلمانی آبی پوشان با در اختیار داشتن یک مربی ایرانی و خارجی کارهای خود را پیش می برد و در این میان فرزند شفر نیز یکی از آنالیزور های مهم تیم محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود روزها درباره انتخاب دستیار جدید برای شفر گمانه زنی هایی صورت گرفت تا در نهایت مشخص شد اگر قرار است برای سرمربی استقلال دستیار جدیدی انتخاب شود بهتر است گراهاد شرودینگر مربی دروازه‌بان‌های آلمانی به نیمکت استقلال بیاید.

در حال حاضر دوباره بحث حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی پوشان به گوش می رسد که البته بارها و بارها مدیران استقلال این موضوع را تکذیب کردند و این بار نیز نشست اخیری که مطرح شده بین مجیدی و فتحی برگزار شده تا این بازیکن کار مربیگری خود را آغاز کند تکذیب شد.

همچنین مجتبی جباری نیز یکی از گزینه های دستیاری شفر بود که در نهایت مخالفت هایی که طبق اعلام جباری از سوی باشگاه صورت گرفت اجازه نداد بازیکن سابق آبی ها در کنار شفر کار مربیگری خود را آغاز کند.

از طرفی ساناک مربی سابق استقلالی ها نیز به نوعی خواهان بازگشت به جمع آبی پوشان شده و این موضوع در حالی مطرح شده که این مربی ماه ها پیش به یک باره به دلیل بیماری مادرش ایران را ترک کرد تا جایی که مسئولان استقلال خواهان فسخ قرارداد 2 ساله او شدند تا شکایتی پا بر جا نماند.

به هر ترتیب شرایط در حال حاضر به گونه ای است که نیمکت استقلال و انتخاب دستیار جدید برای شفر به یک معضل تبدیل شده و مشخص نیست کدامیک از نفرات مطرح شده روی نیمکت آبی ها قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: 

رحمتی بی رقیب می شود؟

وداعِ اخراجی‌های استقلال بعد از ۹۰ دقیقه مبارزه با پدیده لیگ

مصدومیت های مصلحتی در استقلال!

چشم منصوریان و قلعه نویی به بازیکنان استقلال!

استقلال و سپاهان به دنبال مهاجم آفریقایی

ستاره استقلال ماندنی شد

استقلالی‌ها قبل از بازی با پدیده پولدار می‌شوند

انتهای پیام/

چه کسی به عنوان دستیار جدید شفر انتخاب می شود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال

ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد از ادعای جنجالی جادوگری پرسپولیسی‌ها گرفته تا فیلمبرداری که با سرمربی استقلال درگیری پیدا کرد و آخرینش هم تمایل به جدایی سرمربی تیم بود!

ذوب آهن اصفهان یکی از تیم‌های قدیمی، ریشه دار و همیشه با شخصیت فوتبال ایران بوده، باشگاهی که سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد، اما مدت هاست این باشگاه از حضور در میانه‌های جدول لیگ برتر راضی به نظر می‌رسد و انگار مدیران کارخانه ذوب آهن خیلی دوست ندارند دوباره تیم شان به جمع مدعیان و بزرگان لیگ برتر برسد.

نگاهی به اتفاقات رخ داده برای این باشگاه در سال ۱۴۰۲ می‌اندازیم.

انتخاب مدیرعاملی جوان و فوتبالی

نیما نکیسا ۲۶ تیر ماه به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن انتخاب شد، دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان که در مقطع دکتری در رشته آسیب‌شناسی ورزشی تحصیل کرده است و سوابقی، چون مدیر چندین آکادمی ورزشی و رییس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال را نیز در کارنامه خود دارد. انتخاب نکیسا به زعم برخی خوش نیامد، اما نکیسا نشان داد که در عرصه مدیریت فوتبال هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با صبوری و درایت بسیاری از حواشی پیرامون باشگاه را مدیریت کرد.

ربیعی سرمربی که دوست نداشت بماند!

محمد ربیعی سرمربی که ۷ تیرماه ۱۴۰۲ انتخاب شده بود در مراسم معارفه خود گفت: این قول را به مردم شریف و هواداران عزیز ذوب‌آهن کبیر می‌دهم با تمام وجود برای شادی آنها بجنگم. شعار من رویش باورهاست؛ باور مبارزه، باور خواستن در کنار فلسفه بازی خودم که نیازمند زمان است تا بتوانم به تیم القا کنم.

ربیعی را همیشه مربی آرام، وفادار به باشگاه و بی حاشیه می‌شناختیم، اما نمی‌دانیم چه شد که در اواخر سال هوای جدایی از ذوب آهن به سرش زد و ظاهرا هم کار انتقالش به باشگاه فولاد تمام شده بود! از سویی دیگر نام‌هایی مثل قاسم حدادی فر و مهدی رجب زاده به عنوان جایگزین‌های احتمالی اش مطرح شد، اما در نهایت مدیران کارخانه با انتقال ربیعی به فولاد مخالفت کردند و او در این تیم ماندگار شد.

ذوب آهن تیم شهر دوم اصفهان!

ذوب آهن در این فصل تیمی جنگنده و مدعی نبود و در ۵ مسابقه آخرش در لیگ برتر سه باخت و دو مساوی دارد. تیمی که با ۲۷ امتیاز روی پله هشتم جدول لیگ جا خوش کرده ونه دغدغه سقوط دارد و نه استرس رسیدن به جمع مدعیان بالانشین در واقع ذوبی آها می‌خواهند با همین روال ۹ هفته آخر لیگ را هم سپری کنند و جایی در میانه‌های جدول داشته باشند.

در سال‌های گذشته هواداران ذوب آهن با سپاهان بر سر اینکه کدام یکی تیم اول شهر اصفهان است کری سنگینی داشتند، اما حداقل در دو سه فصل اخیر ذوب اهن تیم شهر دوم اصفهان شده است!

درگیری در نقل و انتقالات نیم فصل

باشگاه ذوب آهن با ملوان بر سر انتقال حبیب فرعباسی درگیری رسانه‌ای داشت و مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مدعی بود که باشگاه ملوان دروازه بان ذوب آهن را هوایی کرده است، اما مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: تحریک بالاخره باید یک علتی هم داشته باشد. بازیکنی که قرارداد خوبی در یک باشگاه دارد، به چه دلیلی باید تحریک شود که خودش را سرباز کند و بدون دریافت عدد خاص با حقوق سربازی فوتبال خود را ادامه بدهد؟ من فکر می‌کنم دوستان باید یک مقدار در اظهارنظر خود دقت کنند و اتهام ناروا و بی‌دلیل نزنند.

از سویی دیگر باشگاه استقلال هم خواهان حسین اسلامی دیگر بازیکن ذوب آهن بود که در نهایت کادرفنی و مدیریت باشگاه با این انتقال موافقت نکردند.
کابوس بازی‌های خانگی ذوب‌آهن و برترین میهمان سال!

ذوب‌آهن در فصل جاری ۲ روی کاملاً متفاوت در دیدار‌های خانگی و بیرون از خانه داشته است؛ به‌طوری‌که سفیدوسبزپوشان در دیدار‌های بیرون از خانه با کسب ۲۰ امتیاز از ۱۰ مسابقه، برترین تیم میهمان لیگ بیست‌وسوم هستند.
 
در دیدار‌های خانگی، ذوب‌آهن در ۱۰ مسابقه تنها ۷ امتیاز به‌دست آورده و بعد از صنعت‌نفت، شاگردان محمد ربیعی ضعیف‌ترین تیم خانگی فصل جاری لیگ برتر محسوب می‌شوند.

جالب آنکه از اولین و آخرین برد خانگی ذوب‌آهن در فصل جاری لیگ برتر که در هفته هشتم مقابل تراکتور تبریز به‌ثبت رسید، بیش از ۵ ماه می‌گذرد!
تقدیر از فیلمبرداری که نکونام با او درگیر شد

جواد نکونام در اواخر مسابقه با ذوب آهن با یک تصویر بردار درگیر شد و حواشی زیادی این اتفاق رقم زد و حتی کار به تحریم مصاحبه استقلالی‌ها از سوی خبرنگاران اصفهانی کشید در نهایت تصویربردار تلویزیونی اصفهان یکی دور زوبعد به باشگاه ذوب آهن رفت و با نیما نکیسا مدیرعامل این باشگاه و برخی دیگر از مسئولان دیدار کرد.

نکیسا خطاب به او گفت: «کاری که بچه‌های رسانه در حمایت از شما کردند، رفاه و اتحادی را نشان داد که در اصفهان وجود دارد. شما نشان دادید که حرمت افراد برای اصفهانی‎‌ها از اسم و رسم آدم‌ها مهم‌تر است.»

در این مراسم جالب نکیسا یک پیراهن ذوب آهن را به رسم یادبود به تصویربردار خبرساز اهدا کرد و از او تجلیل به عمل آورد.

ادعای جنجالی جادوگری!

مسئولان باشگاه پرسپولیس در مسابقه با ذوب آهن در اصفهان مدعی شدند که کاغذ‌هایی با ورد‌های مربوط به جادوگری را در سر در رختکن آنها نصب شده است. این ادعا هم جنجال زیادی در فوتبال ما ایجاد کرد. البته اوسمار سرمربی برزیلی تیم بعد‌ها گفت: من روز مسابقه اصلا در جریان چنین مطلبی نبودم ولی اعتقادی به این مسایل ندارم.

نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن هم در واکنش به این اتفاقات گفت: من بعد از این ماجرا با آقای درویش و آقای پیروانی صحبت نکردم، اما از ایشان گله دارم. کاش آقای پیروانی به عنوان کسی که کاپیتان من بوده، قبل از اینکه این مسئله عنوان شود به خود من زنگ می‌زد و می‌گفت چنین چیزی در رختکن‌تان پیدا کردیم. یا اینکه من بار‌ها از آقای درویش راهنمایی مدیریتی گرفته‌ام. من به عنوان کسی که وارد فضای مدیریتی می‌شوم، از چند بزرگوار مشورت می‌گیرم. من از آقای ساکت که بار‌ها از ایشان مشورت مدیریتی گرفته‌ام، ممنونم. از آقای درویش، آقای فتح‌الله‌زاده، آقای شاهین رحمانی، آقای آجورلو و ... هم همینطور. اما اتفاقاتی رخ می‌دهد که شما نمی‌دانی آن لحظه چه چیزی باید بگویی.

منبع : فارس

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • بیانیه‌های مثلا حمایتیِ استقلال، حسینی را نیمکت‌نشین می‌کند؟