Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@15:58:44 GMT

اجلاسیه خبرگان رهبری ۲۱ اسفند برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۹۷۲۱

عضو هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان گفت: ششمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری از ۲۱ اسفندماه سال‌جاری و به مدّت سه روز برگزار می‌شود.

آیت‌الله سیّد احمد خاتمی، عضو هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرگزاری فارس از برگزاری ششمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در سه روز ۲۱، ۲۲ و ۲۳ اسفندماه سال‌جاری خبر داد و گفت: دو روز اوّل به اجلاسیه تعلق خواهد داشت و روز سوم که پنجشنبه خواهد بود، بعد از حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب، اعضاء با رهبر معظّم انقلاب دیدار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، یکی از دستورکار‌های اجلاسیه آتی خبرگان را اصلاح قانون انتخابات این مجلس دانست و افزود: سایر دستورکار‌های اجلاسیه ششم و نیز تعیین مدعوین اجلاسیه، توسط کمیسیون سیسی مجلس خبرگان مشخص خواهد شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!

سپاهان آخرین بار 27 اسفند 1402 در نقش جهان پیروز شد

طرفداری | دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نکته آماری منفی برای سپاهان ادامه روند بدون برد در نقش جهان طی سال جاری است. طلایی پوشان آخرین بار در تاریخ 27 اسفند 1402 پیروزی دو بر صفر مقابل گل گهر سیرجان را در ورزشگاه نقش جهان جشن گرفتند. دیداری که در هفته بیست و یکم لیگ برتر برگزار شد.

بعد از آن سپاهان در هفته 23 لیگ برتر در نقش جهان با نساجی مساوی کرد. در هفته 26 نیز، امروز سپاهان مقابل استقلال خوزستان ناکام ماند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟