Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیرهای سیاه و سفید در برابر تپه‌های شنی بیابان Kalahari، سواحلی با شن‌های پودری که در مقابل این سواحل دو اقیانوس بهم می‌رسند؛ آسمان پرستاره در بیابان‌هایش؛ کوه‌های ناهموار و باشکوهش؛ این کشور واقعا عجیب است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سام سیر، مهم نیست شما در کجای آفریقای جنوبی هستید، هر روز و در هر گوشه آن یک منظره شگفت‌انگیز و نفس‌گیر را می‌بینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی که شما نمی‌توانید درباره آن چیزی جز «وای» بگویید. سفر به آفریقای جنوبی خاطراتی برای شما خواهد ساخت که تا ابد در ذهن شما باقی می‌ماند.

 لطفا برای مشاهده تورهای آفر روی لینک تور آفریقای جنوبی کلیک کنید.

فرهنگ‌های فراوانی که در آفریقای جنوبی وجود دارد که این سرزمین را خانه می‌نامند، مطمئنا مکان خوبی برای گردش و اکتشاف خواهد بود.

ریتم آفریقای جنوبی را در شهرهایش احساس کنید و بذارید جنگل واقعی از طریق شما جریان پیدا کند. هر شهر آفریقای جنوبی داستان منحصر به فرد خود را دارد، و بهترین کسانی که می‌توانند این داستان‌ها را برای شما بازگو کنند همان محلی‌ها هستند. پس اجازه بدید مردم محلی راهنما شما برای دیدن این نقاط مهم و جذاب باشند.

برای بودن در تور آفریقای جنوبی، باید بخشی داستان آغاز تمام بشریت باشید. امروزه، آفریقای جنوبی به یک ترکیب شگفت‌انگیز از فرهنگ‌های مدرن، تاریخ الهام‌بخش و قهرمانان باور نکردنی تبدیل شده است. این کشور واقعا ریشه‌های عمیقی در تاریخ گذشته خود دارد.

آفریقای‌جنوبی یک زمین بازی بی پایان است. از چتربازی تا پیاده‌روی در سافاری، از بالون‌های هوای گرم تا باد سواری (Windsurfing)، زیپ لاین‌های بین درختان بلند جنگل تا قایقرانی در رودخانه‌های وحشی و رام نشدنی شما هیچ کمبودی از لحاظ ماجراجویی و لحظاتی که آدرنالین به خون شما پمپاژ شود را، نخواهید داشت.

آفریقای جنوبی یادآور این موضوع است که حیات‌وحش دست نخورده بسیار الهام‌بخش است. نزدیک شدن به طبیعت وحشی یادآور این حس عمیق است، که ما انسان‌ها همیشه از حیات‌وحش الهام گرفته‌ایم. با این حجم از ذخایر طبیعی و مناطق حفاظت شده، تقریبا در هیچ مکانی در آفریقا جنوبی کمبودی برای کشف مکان‌هایی این چنینی احساس نمی‌شود.

سواحل طبیعی و طلایی بی‌نظیر افریقای جنوبی، با خط ساحلی ۲هزار و ۵۰۰ کیلومتری چیزی بیشتر از یک سفر عادی است که دو اقیانوس آب سرد و گرم به یکدیگر می‌رسند.

برای لذت‌بردن از غذای آفریقای جنوبی، باید در آفریقای جنوبی باشید. غذاها در آفریقای جنوبی علاوه براینکه تحت تاثیر فرهنگ آشپزی بومی می‌باشد، تحت تاثیر اقوام هلندی، فرانسوی، سرخپوستان و مالزیایی که به آفریقای جنوبی مهاجرت کرده‌اند، می‌باشد.

فکر کردن به تور آفریقا جنوبی و رفتن مسافرت به این نقطه از دنیا باعث ایجاد تصاویری از جنگل‌ها، سافاری‌ها، فیل‌ها، بیابان‌ها و ماجراجویی‌هایی با شیرها بشود که واقعا این تصاویر درست هستند. سفر به این کشور به خاطر اینکه زبان رسمی این کشور انگلیسی می‌باشد و فرهنگ مدرنی که باعث می‌شود بتوان با این طبیعت وحشی بی‌نظیر به تعادل رسید. در واقع، آفریقای جنوبی دارای فرصت‌های زیادی برای مسافران است، چه حالا به دنبال یک ماجراجویی ناهموار، یک تور غذا و نوشیدنی یا یک تجربه معنوی باشند.که با  قیمت تور آفریقای جنوبی مناسب می‌توانید از این غذاها استفاده کنید.

 آفریقای جنوبی، به طور رسمی جمهوری آفریقای جنوبی، جنوبی‌ترین کشور در قاره آفریقا است. این منطقه از جنوب توسط ۲.۷۹۸ کیلومتر خط ساحلی جنوب قاره آفریقا در امتداد آتلانتیک جنوبی و اقیانوس هند گسترش یافته است؛ در شمال با کشورهای نامیبیا، بوتسوانا و زیمباوه؛ در شرق و شمال شرق با کشورهای موزامبیک و سوازیلند (اسواتینی) همسایه است؛ و با کشور لسوتو، تنها مرز مشترک با این کشور را دارد.

آفریقای جنوبی بزرگترین کشور در جنوب آفریقا و ۲۵ کشور جهان از لحاظ مساحت زمین است و با داشتن ۵۶ میلیون نفر جمعیت، بیست و چهارمین کشور پرجمعیت جهان است. این کشور جنوبی‌ترین کشور در سرزمین اصلی دنیای قدیم یا نیم‌کره شرقی است. حدود ۸۰ درصد آفریقای جنوبی از دودمان آفریقای سیاه یا زیر صحرایی هستند که به چندین قبیله مختلف تقسیم شده اند و هر کدام آفریقایی را با لهجه‌های مختلف صحبت می‌کنند. تنها نه تا از این قبایل به رسمیت شناخته شده‌اند. جمعیت باقیمانده شامل بزرگترین جوامع آفریقایی است که از اروپایی‌ها (سفید)، آسیایی‌ها (هند) و چند نژادی (رنگی) تشکیل شده است.

  آفریقای جنوبی جامعه چند ملیتی است که طیف وسیعی از فرهنگ‌ها، زبان‌ها و ادیان را شامل می‌شود. در قانون اساسی این کشور، ۱۱ زبان رسمی آورده شده که از این لحاظ چهارمین کشور در جهان است. دو زبان از زبان اروپایی هستند: آفریکانس (Afrikaans) از هلندی ریشه گرفته و به عنوان اولین زبان اکثر سفیدپوست‌ها و رنگین‌پوست‌های آفریقای جنوبی می‌باشد؛ زبان انگلیسی، نشان دهنده میراث استعمار بریتانیا است و معمولا در زندگی عمومی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، هرچند که به عنوان یک زبان اول گفتاری، در چهارمین رتبه قرار دارد.

این کشور یکی از معدود کشورهایی است که در آفریقا هیچ کودتایی نداشته و انتخابات منظم در حدود یک قرن برگزار شده است. با این حال، اکثریت قریب سیاه آفریقای جنوبی تا سال ۱۹۹۴ حق رای دادن، نداشتند.
در طول قرن بیستم، اکثریت سیاه‌ها در تلاش بودند تا حقوق خود را از حاکمان سفیدپوست آفریقای جنوبی به دست آورند؛ این مبارزه نقش مهمی در تاریخ و سیاست اخیر این کشور ایفا کرد. حزب ملی آپارتاید را در سال ۱۹۴۸ قانون جدایی نژادی قبلی را به صورت رسمی اعمال کرد. پس از یک مبارزه طولانی و گاها خشونت آمیز توسط کنگره ملی آفریقا و دیگر فعالان ضد آپارتاید در داخل و خارج کشور، لغو قوانین تبعیض آمیز در سال ۱۹۹۰ آغاز شد.           

آژانس مسافرتی سام سیر، با داشتن تجربه و کادری حرفه‌ای در این مسیر و برگزاری موفقیت آمیز  تور آفریقای جنوبی، به یکی از مطرح‌ترین و معتبرترین آژانس‌ها در زمینه تور آفریقای جنوبی تبدیل شده است و سالانه با اجرای تور آفریقای جنوبی چه به صورت انفرادی و چه به صورت گروهی در فصل تابستان و تعطیلات عید نوروز به یکی از آژانس‌های قدرتمند در این مسیر تبدیل شده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آفریقای جنوبی سام سیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد

مریم طوسی در مسابقت آفریقای جنوبی نایب قهرمان شد

طرفداری | مریم طوسی، دونده نام‌آور ایران، در رقابت‌های جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

طوسی در این رقابت که در شهر پرتوریا برگزار شد، با ثبت زمان ۲۳.۴۰ ثانیه پس از لاویای نیلسن از انگلستان که با زمان ۲۳.۳۲ ثانیه به مقام قهرمانی رسید، از خط پایان عبور کرد و مدال نقره را به گردن آویخت. شرلی نخوبوی از آفریقای جنوبی نیز با زمان ۲۳.۵۱ ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

این افتخارآفرینی طوسی در حالی رقم خورد که او در سال‌های اخیر با مصدومیت‌های متعددی روبرو بوده است. کسب مقام نایب قهرمانی در آفریقای جنوبی نشان‌دهنده تلاش و پشتکار این دونده با انگیزه و بازگشت قدرتمندانه او به عرصه رقابت‌ها است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ویدیو/ «میرکت»؛ بزرگترین رادیو تلسکوپ دنیا در آفریقای جنوبی
  • (ویدئو) کشته شدن ۴۵ مسافر اتوبوس در حادثه سقوط به دره
  • سقوط یک اتوبوس به دره در آفریقا ۴۵ کشته بر جای گذاشت
  • سقوط اتوبوس به دره در آفریقای جنوبی با ۴۵ کشته
  • سقوط یک اتوبوس به دره در آفریقای جنوبی ۴۵ کشته بر جای گذاشت
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد
  • مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • حرکت آکروباتیک و گل تماشایی یاسین بنزیا مقابل آفریقای جنوبی (الجزایر 3-3 آفریقای جنوبی)