Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:25:40 GMT

تور کیش و جالب‌ترین ویژگی‌های آن

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۹۹۹۳

تور کیش و جالب‌ترین ویژگی‌های آن

تور کیش با جاذبه های طبیعی و هتل های کیش با تنوع زیاد باعث شده تا این جزیره یکی از پر گردشگرترین نقاط توریستی ایران می باشد. جزیره کیش به دلایل زیادی مورد استقبال قرار گرفته اما در نظر سنجی که توسط یک محقق ایرانی صورت پذیرفت آمارها نشان داد که :

تور کیش و جاذبه های لذت بخش آن به ترتیب اینگونه ارزیابی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیبایی های طبعی با بیشترین رتبه، نظافت پاکیزگی در رتبه دوم، بازارهای خرید در رتبه سوم، رعایت قوانین و مقررات در رتبه چهارم، نظم و انضباط در رتبه پنجم و سایر موارد بعد از اینها قرار داشت. البته سایر موارد همچون زندگی بومی، تفریحات آبی و غیر آبی و آب و هوای منطقه ... هنوز توسط محققی ارزیابی نشده است.

تور کیش برای بانوان جذاب است و آنها به ترتیب دلیل این جذابیت را جاذبه های طبیعی، نظافت و پاکیزگی منطقه و بازارهای خرید عنوان کرده اند.

تور کیش برای مردان نیاز جذاب بود اما آنها به ترتیب دلیل این جذابیت را جاذبه های طبیعی، بازارهای خرید و نظافت منطقه عنوان کرده اند. این تفاوت جزئی آشکارا بیان میکند پاکیزکی بسیار بیشتر در نگاه بانوان اهمیت دارد.

تور کیش در نگاه افراد زیر 30 سال، از بهترین سفرهای آنها بود چون این شهر را از دیگر شهرهای کشور ایران تمیزتر ارزیابی کرده بودند. همچنین بازارهای دوست داشتنی آن ساعتها وقتشان را پر می کرد.

تور کیش در نگاه بقیه گروه‌های سنی جذاب ارزیابی شد به واسطه زیبایی های طبیعی منطقه و نظافت در آن، با این ارزیابی ها به خوبی در می یابیم جزیره کیش جاذبه های بالقوه زیادی دارد که هنوز به بهره برداری نرسیده است.

تور کیش در نگاه افراد تحصیل کرده و با مقطع تحصیلی فوق لیسانس به بالا جذاب ارزیابی شد چون رعایت نظم و انضباط در این منطقه برایشان باور نکردنی بود. بقیه افراد با تحصیلات دیگر پاکیزگی و بازارها را مد نظر قرار داده بودند.

تور کیش در ارزیابی که توسط این محقق انجام شد جذاب و دوست داشتنی قلمداد شد با چهار رکنی که خود محقق در نظر گرفته بود و گردشگران فقط مهمترین آنها از نگاه خودشان را انتخاب کرده بودند. این تحقیق رکن هایی همچون لباس سنتی، زندگی بومی، آب و هوای منطقه، تفریحات و ورزشهای منطقه، ساخت و ساز و... در نظر نداشت.

تور کیش با تمام قابلیت های زیادی که می تواند به گردشگران ارائه دهد هنوز هم امکان کارآفرینی و خلاقیت های بسیار دارد. پرورش ماهی و جلبک و لاکپشت های غول پیکر با آب دریا، گسترش باغ ها و جنگل های حاره ای در این منطقه و بسیاری دیگر که هنوز مورد ارزیابی محققان و مسئولین واقع نشده اند.

تور کیش امکان تبدیل شدن به بزرگترین قطب گردشگری خاور میانه را دارد و هنوز زاویه های پنهان زیادی از آن در معرض دید عموم قرار نگرفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تور کیش هتل های کیش جاذبه های کیش نظرسنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره

دریافت 40 MB کد خبر 6086843

دیگر خبرها

  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • نگاه تمدن آفرین در عرصه معماری و شهرسازی و بازآفرینی لازم است
  • بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره
  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست
  • توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر
  • جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان