Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گزارش عملکرد شش ماهه شرکت بيمه آسيا نشان مي دهد که حق بيمه توليدي اين شرکت در نيمه اول سال از 20 هزار و 500 ميليارد ريال عبور کرده است که 97 درصد پيش بيني ها را پوشش مي دهد.
به گزارش خبرگزاري آريا، شرکت بيمه آسيا به عنوان بزرگ ترين شرکت بيمه خصوصي کشور، حق بيمه اي بالغ بر 42 هزار و 200 ميليون ريال را براي پايان سال 97 پيش بيني کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در عين حال، درآمد حق بيمه اين شرکت بيمه خصوصي شده، در پايان شهريورماه به مرز 17 هزار و 500 ميليارد ريال رسيده است که معادل 96 درصد دستيابي به اهداف پيش بيني شده در اين زمينه است.
خسارت پرداختي شرکت بيمه آسيا نيز در شش ماهه بيش از 10 هزار و 406 ميليارد ريال بوده است و براي پايان سال پرداخت خسارتي بالغ بر 24 هزار ميليارد ريال پيش بيني شده است.
بر اساس گزارش شش ماهه منتشرشده روي کدال سازمان بورس، سود ناخالص فعاليت هاي بيمه اي شرکت بيمه آسيا در پايان شهريورماه امسال، 1.727 ميليارد ريال عنوان شده است که 98 درصد پيش بيني ها را پوشش داده است.
سود عملياتي اين شرکت در مقطع مذکور بيش از 275 ميليارد ريال و سود خالص قبل از کسر ماليات آن 322 ميليارد ريال اعلام شده که اولي معادل 97 درصد و دومي معادل 103 درصد پيش بيني هاي صورت گرفته در بودجه سال جاري بيمه آسيا است.
بر اين اساس، سود پايه هر سهم در پايان 31 شهريورماه سال جاري، 140 ريال به بورس اعلام شده در حالي که اين رقم در مقطع مشابه سال گذشته، 106 ريال بوده است که بيش از 24 درصد رشد را نشان مي دهد.
بر اساس گزارش يادشده، درآمد سرمايه گذاري هاي بيمه آسيا در پايان فصل تابستان سال 97 حدود 1.065 ميليارد ريال اعلام شده، اين در حالي است که درآمد سرمايه گذاري هاي اين شرکت در پايان شهريور سال گذشته بيش از 862 ميليارد ريال بوده است.
در بخش خسارت ها، رشته شخص ثالث و مازاد با حدود 4.629 ميليارد ريال، درمان با بيش از 2.866 ميليارد ريال و بدنه اتومبيل با بيش از 1.279 ميليارد ريال بيشترين سهم را از خسارت هاي پرداختي در شش ماهه به خود اختصاص داده اند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود شرکت ایلان ماسک نصف شد

شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی ۹ درصد و سود تعدیل شده آن ۴۸ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مارکت واچ، شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی 9 درصد و سود تعدیل شده آن 48 درصد کاهش یافته است.

تسلا در سه ماهه اول سال جاری میلادی  1.13 میلیارد دلار یا 34 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت، در حالی که در سه ماهه اول سال 2023، 2.2 میلیارد دلار یا 73 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت.

بر اساس این گزارش، فروش تسلا در دوره سه ماهه اول سال جاری میلادی کاهش یافت و به 21.3 میلیارد دلار رسید.

اخراج 10 درصد کارکنان تسلاتسلا روباتاکسی را 8 اوت رونمایی می‌کند

تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی فکت ست FactSet پیش بینی کردند که این سازنده خودروهای الکتریکی درآمد تعدیل‌شده 49 سنت در هر سهم از فروش 22.2 میلیارد دلاری را گزارش کند.

اگرچه سرمایه گذاران تسلا خود را برای اخبار بد آماده کرده بودند، اما سهام این شرکت بیش از 7 درصد رشد کرد.

تسلا در نامه ای به سهامداران ابراز اطمینان کرد که خودروهای جهان در آینده نه تنها برقی بلکه خودران و بدون راننده خواهند بود.

در این نامه آمده است: ما معتقدیم که خودران شدن خودروها در مقیاس وسیع تنها با داده‌های میلیون‌ها وسیله نقلیه و یک خوشه آموزشی عظیم هوش مصنوعی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید