Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:07:04 GMT

10 کلاس درس مناطق روستایی دیواندره هوشمندسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۰۱۶۰

10 کلاس درس مناطق روستایی دیواندره هوشمندسازی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در آیین نمادین هوشمندسازی یکی از این مدارس اظهار داشت: برای هوشمندسازی مدارس استان کردستان با پیگیری نمایندگان مردم 10 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
سید مهدی فرشادان اضافه کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد اجتماعی که وظیفه تعلیم و تربیت افراد جامعه را بر عهده دارد از سوی آحاد جامعه اعم از مردم و مسئولین و اندیشمندان مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش دارای مشکلات فراوانی بوده و به کمک سایر دستگاه ها نیازمند است افزود: نمایندگان مجلس در خصوص مواردی همچون تسریع در تخریب مدارس فرسوده، پرداخت به موقع طلب فرهنگیان و اجرای طرح رتبه بندی معلمان اقدامات خوبی انجام داده اند و به نتایج مثبتی خواهیم رسید.
رییس آموزش و پرورش شهرستان دیواندره هم با تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمک به تجهیز مدارس گفت: آموزش و پرورش بدون حمایت نمایندگان مجلس و سایر دستگاه های اجرایی هیچگاه موفق نخواهد بود و برای رفع نیازهای آموزش و پرورش یک گفتمان مشترک نیاز است.
ناصح عبدی با بیان اینکه کمبود تجهزات هوشمند برای مدارس شهرستان دیواندره از چالش های بزرگ آموزش و پرورش بوده اظهار داشت: اقدامات خوبی انجام گرفته ولی هنوز مشکلاتی داریم که با حمایت نمایندگان مجلس و خیرین و دولت تدبیر و امید از این مشکلات خواهیم گذشت.
در پایان مراسم یک دستگاه لپ تاپ و پروژکشن توسط نماینده مجلس به صورت نمادین به مدیران دو دبستان شهید تندگویان و مهجوری اهدا شد.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در جنوب غربی شهر سنندج قرار دارد.
7353/6108
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آموزش و پرورش آموزش و پرورش شهرستان استان کردستان نمایندگان مجلس نمایندگان مجلس شورای اسلامی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان

محمد قویدل در گفتگو با ایسنا افزود: این شمار، معلمان آزمون‌های استخدامی جدید و خروجی دانشگاه فرهنگیان هستند.

وی گفت: سیصد تن از این معلم‌های جدید در شهرستان بشاگرد و جزایر استان جذب می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در زمینه تامین فضای آموزشی نیز پارسال ۸۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان به بهره‌برداری رسید و تا پایان امسال نیز ۵۰۰ کلاس دیگر در استان ساخته می‌شود.

قویدل افزود: هرمزگان اکنون حدود ۳۰۰ مدرسه فرسوده نیازمند نوسازی یا مقاوم سازی دارد.

وی گفت: شمار هنرستان‌های جوار صنعت نیز در هرمزگان اکنون به ۲۹ مدرسه رسیده است که در این زمینه استان پیشتاز است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هرمزگان ۴۳۰ هزار دانش آموز و بیش از ۲۹ هزار فرهنگی دارد که در سه هزار و پانصد مدرسه مشغول آموزش هستند.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • گپ و گفت با معلم امدادگر/ نقش معلمان در جامعه روستایی
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر