Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@12:34:52 GMT

بررسی تبدیل گمرک بندر امیرآباد به اداره کل گمرک

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۰۱۶۲

بررسی تبدیل گمرک بندر امیرآباد به اداره کل گمرک

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، از بررسی های انجام شده برای تبدیل گمرک بندر امیرآباد به اداره کل گمرک خبر داد و گفت: با بررسی های انجام شده به زودی گمرک بندرامیرآباد ارتقاء یافته و ساختار کلی ابلاغ می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، علی محمد شاعری در جمع فرمانداران سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه افزود: با تبدیل اداره گمرک به اداره کل گمرک بندر امیرآباد، در ترخیص کالا تسریع می شود و مانعی برای تخلیه و بارگیری نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد پیشران توسعه صادرات با ۷٫۵ میلیون تن ظرفیت تخلیه و بارگیری است و با ایجاد اداره‌کل گمرک در بندر امیرآباد تلاش می شود تا مدیریت در این بندر ارتقا یابد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با ایجاد اداره کل گمرگ در بندر امیرآباد، مبادلات افزایش یافته و موانع برطرف خواهد شد و اشتغال تسهیل و صادرات رونق بیشتری خواهد گرفت.

شاعری، با تاکید بر جذب نیروهای بومی در بندرامیرآباد گفت: نباید نیروهای کارگری، اداری، خدماتی و تخصصی معمولی بندرامیرآباد از استان ها و شهرهای دور بکارگیری شوند بلکه باید تا حد امکان از نیروهای بومی استفاده شود و در تخصص های بالا در صورت نیاز اقدام به جذب نیروی غیربومی شود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اشتغال گمرک مجلس شورای اسلامی اداره امیرآباد منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد