Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه توسعه و بازآفرینی آستان مقدس احمدی و محمدی تاکنون حرکت رو به رشدی بوده است، گفت: نگاه کارشناسانه‌ای نسبت به مشکلات مجموعه حرم باید وجود داشته باشد. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز در دیدار وزیر راه و شهرسازی با تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی اظهار داشت: توسعه و بازآفرینی آستان مقدس احمدی و محمدی تاکنون حرکت رو به رشدی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری آغازبخش این حرکت توسعه‌ای بوده است، گفت: تلاش‌های خوبی برای بازسازی و احیای بافت فرسوده در شیراز انجام شده هرچند که بسیاری از امور در اختیار مدیران استانی نیست. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به نقش آیت‌الله دستغیب در حرکت رو به رشد توسعه حرم افزود: نگاه کارشناسانه‌ای نسبت به مشکلات مجموعه حرم باید وجود داشته باشد و این امر یکی از ضروریات است. 

شیراز| وزیر راه و شهرسازی از طرح توسعه حرم شاهچراغ(ع) بازدید می‌کندمرقد شهید آیت‌الله دستغیب با حضور وزیر راه و شهرسازی گلباران شدشیراز| وزیر راه و شهرسازی از طرح توسعه حرم شاهچراغ(ع) بازدید می‌کندآیت‌الله دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) نیز در این جلسه از یک جریان پیوسته میان راه و شهرسازی و این آستان سخن گفت و اظهار داشت: از زمان حضور مهندس اسلامی در وازتخانه راه و شهرسازی شاهد اقدامات خیر و تحولات در این وزارتخانه حساس بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه مسئولان نظام مقدس اسلامی هر یک خدماتی از خود به جای گذاشته‌اند، گفت: در برخی مقاطع به دلیل مشکلات و ضعف در مدیریت آنچنان که باید کاری انجام نشده است.

انتهای پیام/ ت

R41382/P1336/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، قرآنی که برفراز دروازه وردی شمالی شیراز معروف به دروازه قرآن گذاشته شده، منتخبی از برخی سوره‌های کلام الله وحی است.

دروازه قرآن یکی از شش دروازه اصلی شیراز بوده که در دوره عضدالدوله دیلمی ساخته و به دلیل وجود قرآن ۱۷ من مشهوری که در آن بوده، به دروازه قرآن معروف شده است.

قرآن ۱۷ من معروف دروازه قرآن، هم اکنون در موزه پارس شیراز نگهداری می‌شود و به گفته مسئولان سال‌ها به جای آن قرآن دیگری قرار داده می‌شد.

هم اکنون شهرداری قصد دارد هر سال یک قرآن را در دروازه قرآن قرار دهد و قرآن قبل را به بزرگان استان فارس اهدا کند.

دروازه قرآن در سال ۱۳۷۵ در فهرست آثار ملی ثبت شد.

این بنا بین دو کوه چهل مقام و باباکوهی در تنگه الله اکبر واقع شده است.

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • سیلاب مهمان ناخوانده اهالی شهرک جوادیه شیراز شد
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • چالش‌های آوج در مسیر توسعه
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر