Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، سعید اولیایی با اشاره به اینکه میانگین تولید محصول هندوانه در این فصل از سال در این منطقه از کشور ۱۵تن در هکتار است، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی اواخر آذر ماه هندوانه بخش «زرآباد» شهرستان «کنارک» برداشت و برای استفاده در شب یلدا به بازار عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی کنارک همچنین خبر از کشت ۱۳۰۰ هکتار هندوانه خارج از فصل در سطح شهرستان کنارک داد و گفت: هندوانه خارج از فصل در نیمه دوم مهرماه در اراضی این شهرستان کشت شده و در اواخر بهمن ماه برداشت آن آغاز می شود.

انتهای پیام/پ

برداشت هندوانه در سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک مرتفع شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیل جنوب سیستان و بلوچستان، که با حضور وزیر کشور در کنارک برگزار شد، افزود: با تلاش بی‌وقفه سرمایه‌گذار بخش خصوصی و کارکنان این شرکت فاز اول کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک طی ۱۵ ساعت کار مداوم وارد مدار شد.

وی با بیان اینکه مخازن ذخیره آب ساکنان چابهار و کنارک آبگیری و هیچ مشکلی بابت تأمین آب ساکنان این شهرها برای ۲۴ ساعت آینده وجود نخواهد داشت، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود، فاز دوم آب‌شیرین‌کن نیز، پس از احیای تابلوهای برق تا صبح پنج‌شنبه وارد مدار شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت شبکه آب مناطق سیل زده گفت: در حال حاضر بر اساس برآوردهای اولیه، شبکه آب ۷۸ روستا به دلیل طغیان رودخانه‌ها، تخریب چاه‌ها و منابع تولید و همچنین شکستگی خطوط انتقال آب از مدار خارج شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بسته بودن بخش اعظمی از مسیرهای مواصلاتی روستایی و عدم دسترسی به روستاها امکان افزایش روستاهای دچار اختلال وجود دارد.

کد خبر 6081583

دیگر خبرها

  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک مرتفع شد
  • یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان
  • آغاز برداشت ازگیل از باغ‌های خفر
  • خسارت بیش از ۵ هزار میلیارد ریالی به بخش کشاورزی کنارک
  • آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران
  • آغاز برداشت محصولات زراعی پاییزه در شهرستان کارون
  • بیش از ۹۰۰ هزار تن هندوانه خارج از فصل در سیستان و بلوچستان تولید شد
  • پیش بینی تولید ۲۱ هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • برداشت بیش از ۹۰۰ هزارتن هندوانه خارج از فصل درسیستان‌وبلوچستان