Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@02:48:54 GMT

۹دی روز تجدید میثاق امت با ولایت است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۰۴۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، علی فتح اللهی در جلسه ستاد گرامیداشت 9 دی که با حضور دیگر مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری صومعه سرا برگزار شد،با بیان اینکه 9دی روزی تاریخی و ماندگار در انقلاب اسلامی است،اظهار کرد: مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در یک حرکت خودجوش در صحنه حضور یافتند و تمام دنیا را انگشت به دهان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9دی برگرفته از نهضت عاشورا است.
وی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ نظام جمهوری اسلامی هزینه زیادی را متحمل شد، تصریح کرد: اما این فتنه ۸۸ یک نعمت بزرگی بود که خداوند به مردم فهیم ایران عنایت کرد تا دشمنان داخلی و خارجی بدانند ملت فهیم ایران چگونه پایبند به اصول و مبانی نظام و ولایت فقیه هستند.
 فتح اللهی فتنه ۸۸ را یک نوع غربالگری دانست و گفت: کسانی که واقعا دلسوز نظام، دین و رهرو صدیق مقام معظم رهبری و شهدا بودند و کسانی که فقط دم می‌زدند و شعار با ولایت بودن را سر می‌دادند، مشخص شدند.
فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی چراغ راه ولایت فقیه است،خاطرنشان کرد:9دی بیعت دوباره با ولایت فقیه است.9دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت است.
وی با اشاره بر اینکه گیلانی ها یک روز جلوتر در 8دی در صحنه حضور یافتند،گفت:دشمنان همواره با ایجاد تحریم ها و عناوین مختلف در تلاش برای ضربه زدن به کشور ما هستند. دشمن از هر فرصتی در راستای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می کند.
فتح اللهی با بیان اینکه بصیرت چراغ راه ما باید باشد،تصریح کرد:برای استقلال،سربلندی و آزادی و رسیدن به اهداف و آرمانها باید بر توانمندی های کشور تکیه کرد.باید همگان نسبت به این آب و خاک احساس مسئولیت کنیم؛چرا که کشور متعلق به همه ما است.
وی به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» اشاره کرد و افزود:باید بر توانمندی های داخل متکی بود و در راستای اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی گام برداشت.در این صورت است که می توانیم در مسیر توسعه گام برداریم و به اهداف و آرمانهای نظام دست یابیم.
ایشان با بیان اینکه باید در اتخاذ تصمیمات و انجام اقدامات درست دقت کنیم،گفت:خدمت صادقانه باید سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد.عملکرد مطلوب موجب رضایت و جلب اعتماد مردم به نظام و آرمانهای نظام می شود.
فرماندار صومعه سرا در پایان بر برگزاری هر چه بهتر و حضور پرشور و گسترده مردم و مسئولین در راهپیمایی 9دی در شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در بازدید از پروژه‌های شهری رشت (طرح میثاق) اظهار کرد: پروژه‌های شهری رشت پیشرفت قابل قبولی دارد اما این تلاش‌ها برای رفاه حال شهروندان استمرار داشته باشد.

استاندار گیلان ساماندهی ترافیک شهری رشت از مطالبات اصلی شهروندان برشمرد و بیان کرد: احداث تقاطع، بازگشایی گره کور ترافیک شهری، جمع آوری آب‌های سطحی و حل مساله پسماند از دیگر انتظارات و مطالبات رشتوندان است که گام به گام توسط مدیریت رفع می‌شود.

عباسی با بیان اینکه پیشرفت اجرای پروژه طرح میثاق رشت رضایت بخش است، گفت: چهار پروژه طرح میثاق رشت تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به انسجام و همدلی بین مدیریت و پارلمان شهری رشت افزود: وفاق و همدلی خوبی بین اعضای شورا و مدیریت شهری شکل گرفته و این مساله بر سرعت بخشی کارها کمک می‌کند.

استاندار گیلان با تاکید. بر لزوم سرعت بخشی اجرای پروژه‌های شهری بیان کرد: هیچ بهانه‌ای نباید باعث به اخیر افتادن اجرای پروژه‌های شهری رشت شود.

عباسی تصریح کرد: در صورت امکان شیفت کارها برای سرعت بخشی پروژه طرح میثاق رشت افزایش پیدا کند تا شهروندان هر چه زود ثمره کار مدیریت شهری را لمس کنند و ببینند.

وی با بیان اینکه تفکیک زباله در رشت پیشرفت خوبی دارد، افزود: کارهایی که ط دو سال اخیر در مدیریت شهری رشت انجام شده در ۴۰ سال اخیر سابقه نداشته است.

کد خبر 6086854

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل