Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیش - ایرنا - فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: مردم محوری و مردم داری، سیاست و رویکرد اصولی پلیس کیش است و در این زمینه با برخورداری از حمایت ها وهمدلی کیشوندان در راستای حفظ امنیت، آرامش و رونق اقتصادی کیش گام برمی دارد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رحیم جهانبخش در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، این جزیره را یکی از نقاط پر تردد و خاص در کشور عنوان کرد و افزود: نگاه مردم محوری پلیس و حمایت های به موقع مردم در راستای تامین امنیت و آرامش و احساس امنیت از عوامل موفقیت پلیس کیش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: برای مردم جزیره کیش، رعایت و حفظ نظم و فرهنگ ترافیکی بسیار مهم است و این خود باعث می شود تا پلیس راهور براساس خواسته های مردمی درخصوص برخورد با تخلفات اهتمام بیشتری داشته باشد که در نهایت با نقد و انتقادهایی هم مواجه می شود.
رئیس پلیس کیش گفت: نوع برخوردهای پلیس در زمان اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و ماموریت ها خصوصا برخورد با ناهنجاری ها حکیمانه و در چارچوب ضوابط با در نظر گرفتن شأن و منزلت اجتماعی افراد است.
فرمانده انتظامی ویژه کیش افزود: با توجه به تلاش کارکنان پلیس و حمایت های مردم و مسئولان بویژه اعضای محترم شورای تامین با اجرای به موقع طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، شاخصه های جرم خیزی جزیره کیش از میانگین کشوری پایین تر است.
وی تاکید کرد: تماس بیش از 25000هزار نفر در 6ماهه اول امسال با پلیس 110نشان از اعتماد عمومی مردم به پلیس و اهمیت دادن آنان به موضوعات پیرامونی خود بویژه برخورد به موقع و قاطع با جرایم و همچنین ایجاد آرامش و امنیت و حفظ آن است.
سرهنگ رحیم جهانبخش عمده جرایم جزیره کیش را جرایم اقتصادی عنوان و افزود: ما شاهد موفقیت هایی در حوزه برخورد با آسیب های اجتماعی ، کشف مواد مخدر در برخورد با واردکنندگان و نظارت بر حوزه دریایی و مرزی در سال97 بوده ایم.
رئیس پلیس کیش به دغدغه های برخی از مردم در زمینه های آسیب های اجتماعی در مقایسه با سال های گذشته اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته انگیزه اصلی افراد برای ورود به جزیره صرفاً سرمایه گذاری اقتصادی همراه با آرامش و امنیت بوده اما امروزه افزایش جمعیت جزیره و مشکلات اقتصادی زمینه ای برای تخلفات و جرایم است که همگام با این روند برنامه ریزی و اقدامهای روزآمد در دستورکار قرار گرفته است.
1341 / 1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی پلیس کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی گفت: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضایی در محل‌های پر تردد و میادین شهراجرا شد.
وی افزود: این طرح با محوریت پیشگیری از تردد خودرو‌های فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش و موتور سیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد.
موسوی اضافه کرد: در این طرح ۵۹ دستگاه خودرو و ۵۳ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.
وی تصریح کرد: ماموران انتظامی در ادامه این طرح ۶۵ معتاد، ۲۲ سارق و ۹۵ نفر دیگر را به جرم سایر جرایم دستگیر دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دیگر خبرها

  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز پویش مشهد مهربان با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل
  • مسئولان قم، از نگاه جزیره‌ای فاصله بگیرند
  • اجرای طرح ساماندهی مساجد و بکارگیری ائمه جماعات در محلات
  • قوانین و جرایم رانندگی بازدارنده نیست
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است
  • جهش تولید به امیدآفرینی نیاز دارد
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه