Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@02:47:27 GMT

آمریکا دوباره چین را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۰۴۱۴

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روز یکشنبه رابرت لایت‌هایزر، نماینده تجاری آمریکا با هشدار به چینی‌ها اعلام کرد آتش‌بس ۹۰ روزه میان دو کشور تمدید نخواهد شد. او در گفت‌وگویی که شبکه تلویزیونی «سی‌بی‌اس» آمریکا داشت، گفت: «نگرانی من این است که این ضرب‌الاجل تمدید نخواهد شد. با توجه به صحبت‌هایی که با رئیس‌جمهور ایالات‌متحده داشته‌ام او در نظر ندارد این دوره بعد از مارس ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» لایت‌هایزر که از طرف آمریکا، رهبری مذاکرات تجاری با چین را برعهده گرفته است، در ادامه صحبت‌های خود افزود: «مسیری که تعیین‌شده این است که در پایان این ۹۰ روز، تعرفه‌ها افزایش خواهند یافت.» به گزارش «رویترز» هفته گذشته در آرژانتین، دونالد ترامپ و شی‌جین‌پینگ، روسای‌جمهوری آمریکا و چین، برای آتش‌بس تجاری ۹۰ روزه توافق کردند و قرار شد افزایش تعرفه‌ بر ۲۰۰ میلیارد دلار از وارداتچینی از ۱۰ به ۲۵ درصد تا پایان این مدت به تعویق بیفتد.

          

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!

مدافع تیم فوتبال تراکتور از اینکه در جلسه خداحافظی خمس با بازیکنان این تیم حضور نداشته است، ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مصدومیتی که در بازی با ذوب‌آهن دچارش شد، گفت: اصلاً دوست نداشتم این اتفاق رخ دهد و می‌خواستم در این مقطع به تراکتور کمک کنم. به هر حال این اتفاق برای من رخ داد و همه چیز را به حساب حکمت می‌گذارم. فعلاً باید مراحل درمانی را پشت سر بگذارم و بازگشتم به میادین یک ماه طول خواهد کشید.

با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت

 

وی که معمولاً توسط سرمربی اسپانیایی و سابق تراکتور کمتر به بازی گرفته می‌شد، در مورد جدایی این مربی تصریح کرد: نظری در مورد ایشان و جدایی‌اش ندارم و دوست ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم. خیلی وقت‌ها باید سکوت کرد و در حال حاضر آرامش تیم از هر چیزی مهمتر است. امیدوارم تراکتور نتایج خوبی بگیرد تا هواداران و مردن تبریز خوشحال شوند، این از هر چیزی مهمتر است.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا خمس با او مشکل خاصی داشته است، یادآور شد: همیشه یاد گرفتم بدون حاشیه کارم را انجام دهم و نیازی هم نیست توضیح بدهم تا خودم را بالا ببرم. به قولی توضیح دادن نشانه ضعف است. بهتر است نگاهی به مصاحبه‌ها و کنفرانس‌های خبری خمس در گذشته بیندازید، به هر حال او چند بار در مورد من صحبت کرد و اگر به آن صحبت‌ها نگاه کنید خیلی چیزها دستگیرتان می‌شود. خیلی خوشحالم که در جلسه خداحافظی خمس با بازیکنان حضور نداشتم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ما در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیرد. در جام حذفی هم این فرصت را داریم تا قهرمان شویم و قهرمانی در این جام بهترین اتفاق برای ماست تا فصل را با اتفاقی خوب به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروه ۷ کشور‌های همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • پایان حادثه امنیتی نزدیک ساختمان دیپلماتیک ایران در پاریس
  • پایان حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس | عامل تهدید بازداشت شد
  • گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • جهت‌گیری در تعرفه صادرات و واردات، حمایت از تولید است