Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برنامه ریزی های انجام شده 329 عنوان برنامه سند تحول بنیادین با برش استانی در آموزش و پرورش این استان اجرایی می شود.

هادی زارع پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا سند تحول بنیادین را شامل 131راهکار،23هدف عملیاتی، 16راهبر و 8 هدف دانست و اظهار داشت: با تشکیل کارگروه های ویژه این برنامه ها پیگیری و اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده کارگروه های تخصصی در حوزه معاونت ها بصورت هفته ای تشکیل و سند برنامه تحول با برش استانی تهیه می شود.
زارع پور بیان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی برای کارگروه ها، مشارکت فکری از طریق دانشگاه فرهنگیان از برنامه های اولویت دار در تدوین برش استانی سند است.
وی افزود: سند تحول بنیادین برنامه ای جامع برای تحقق اهداف اساسی در آموزش وپرورش است.
زارع پور اظهار کرد: برنامه زمانبندی زیر نظام ها تدوین شده و برای عملیاتی شدن در اختیار کارگروه ها قرار می گیرد.
افزون بر 153 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
7531/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش برش استاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲

با وجود تلاش‌های بسیاری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جهت خودباوری و اتکا به نیرو‌های داخل در جهت ترقی کشور در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است، اما در فضای روایت هیچ گاه آن طور که باید این دست‌آورد‌ها بازنمایی نشده است. 
درهمین راستا سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) همراه با اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان با پیگیری وتلاش‌های شبانه روزی اقدام به برگزاری راهیان نور و راهیان پیشرفت برای فرهنگیان عزیز نموده است که بحق تاثیر ات بصیرتی وفرهنگی وتحول برانگیز آن برای مخاطبین کاملا مشهود بود. ازطرفی تلاش ها‌ی بی شائبه وخالصانه دست اندرکاران برگزاری این اردو‌ها واستقبال بی نظیر مخاطبین از برنامه‌های راهیان نور وپیشرفت منجر به کسب مقام سوم کشور برای استان لرستان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲