Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، افزود: میز خدمت صنعت و معدن آنطور که انتظار ما بود نیست و ظاهرا رفع تکلیف است.

احمدی با بیان اینکه صنعت و معدن دستگاهی است که محورهای کاری زیادی دارد، ابراز داشت: اگر کارشناس توانمند در میز خدمت مستقر شود، دیگر نیازی نیست مردم این همه طبقات را بالا و پایین بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی تصریح کرد: میزخدمت ها باید به سمت الکترونیکی شدن حرکت کنند و افراد آگاه به فرایندها و ماموریت ها در کنار اپراتورهای چالاک و آگاه به سیستم و حوزه نرم افزاری قرار بگیرند.

استاندار با اشاره به اینکه باید اصلاح ساختار انجام دهیم و سیستم ها مکانیزه و دیجیتال شده و به سمت عدم حضور فیزیکی حرکت کند، گفت: دستگاه صنعت و معدن ارباب رجوع زیادی دارد و با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید چالاکی و حرکت بهتری نسبت به دستگاه های دیگر داشته باشد.

احمدی خاطرنشان کرد: مقرر شد که در میز خدمت ها یک کارشناس آگاه نسبت به ثبت اطلاعات اقدام کند و مسیر انتقال فرایند به مدیر هدف نیز عملیاتی شود.

احمدی با تاکید بر کنترل بازار و قیمت ها، اظهار کرد: در حوزه قیمت گوشت قرمز مبنای قیمت گذاری باید میدان دام باشد و همچنین در راستای کنترل قیمت ها از خروج دام استان تا زمان تامین کامل نیاز استان جلوگیری شود.

احمدی با بیان اینکه سازمان پشتیبانی دام متولی عرضه است، گفت: باید قیمت گذاری ها اصولی و کنترل بازار نیز به شکل مناسب عملیاتی شود.

وی افزود: دامی که تولید استان است و مسافت کمی را برای عرضه پیموده، نباید به قیمت تهران و اصفهان عرضه شود.

استاندار گفت: اگر ما تامین کامل نداشتیم و از بیرون استان نسبت به تامین گوشت اقدام کردیم، قیمت مبدأ،  حمل و سود مجاز مشخص است که باید آنالیز قیمت در این بخش انجام شود.

احمدی گفت: باید تا زمانی که مصرف استان در حوزه گوشت متعادل نشده ، از خروج دام جلوگیری شود.

استاندار همچنین با پاسخ به مشکلات ارباب رجوعی در این بازدید در رابطه با کارخانه شن و ماسه، گفت: واحدهای تولیدی شن و ماسه یا در بستر رودخانه هستند و یا در حریم رودخانه ها قرار دارند که هردو خلاف آشکار قانونی است.

احمدی افزود: نباید تحت هیچ شرایطی در بستر و حریم رودخانه ها مجوز جدیدی داده نشود.

احمدی گفت: همچنین با جایابی مناسب انتقال کارخانه های موجود نیز آرام آرام عملیاتی خواهد شد.

احمدی با اشاره به بررسی مشکلات واحد ها و کارخانه ها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، ابراز داشت: اقدامات لازم در بخش های مختلف عملیاتی می شود و پوشش رفع مشکلات واحدها داده خواهد شد.

کد خبر 4482099

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم

هیات وزیران مصوبه مجاز بودن وزارت صمت نسبت به ثبت سفارش ۲۰۰۰ اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از ۵ سال و با تخفیف ۵۰ درصدی در سود بازرگانی را ابلاغ کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه‌ای موضوع مجاز بودن وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ثبت سفارش 2000 دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از (5) سال و با تخفیف 50 درصدی در سود بازرگانی، به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به مسافران اربعین حسینی را ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه خطاب به وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت، وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی آمده است: هیأت وزیران در جلسه 1403/2/9 به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی صنعت معدن و تجارت و کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و در اجرای بند (ث) تبصره (10) قانون بودجه سال 1403 کل کشور تصویب کرد:

1- به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به زائرین و مسافرین اربعین حسینی ثبت سفارش واردات (2000) دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از (5) سال با تأیید وزارت راه و شهرسازی و تأیید تأمین قطعات و وجود شبکه خدمات پس از فروش توسط وزارت صنعت معدن و تجارت و تطابق با استاندارد کارخانه سازنده در زمان ساخت خودرو مجاز است.

2- سود بازرگانی هرگونه واردات اتوبوس که با تأیید وزارت کشور جهت جا به جایی مسافرین اربعین حسینی استفاده می‌شود مشمول پنجاه درصد (50) تخفیف است. دستورالعمل نحوه اجرای این بند توسط وزارت کشور و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم / لیتیوم می‌تواند صنعت استان را به نحو چشمگیری ارتقا دهد
  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب