Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی انجیدنی مدیر پیامرسان بومی گپ با انتشار پستی در حساب توییتری خود خبر از عقد قرارداد گپ با شرکتی در  آفریقای‌جنوبی داد. براساس این قرارداد از این پس این پیام رسان علاوه بر ایران وارد حوزه ارائه خدمات بین‌المللی شده است. انجیدنی اعلام کرد از این پس کاربران گپ می توانند در بیش از هشت کشور قاره آفریقا با ⁧ دسترسی به کیف پول گپ خودشان، ریالی خرید و پرداخت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: در برنامه «۱۰ و ۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان از رسانه‌ها انتقاد کردم نه از مردم

مهدی انجیدنی در توییترش نوشت:

با توافق‌نامه‌ای که دیروز‌ بین گپ و دو شرکت کیف پول بزرگ آفریقا امضا شد، به زودی ⁧ #گپوندان ⁩ عزیز می‌توانند در بیش از هشت کشور قاره آفریقا با ⁧ #کیف_گپ ⁩ خودشان ریالی خرید و پرداخت نمایند و‌ بالعکس 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی پیامرسان داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت های مخابراتی کردستان

آزاد حکمت، با اشاره به اینکه ۶ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای توسعه و ارتقا حوزه‌های مختلف مخابراتی انجام شده است، اظهار کرد: با این اقدام بهبود عملکرد و تقویت زیرساخت‌های مخابراتی به لحاظ کیفی و کمی تحقق یافته است.

وی گفت: از مجموع اعتبار هزینه شده در سال گذشته بیشترین سهم با مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال در بخش توسعه حوزه سیار سرمایه گذاری شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: توسعه سیستم‌های مخابراتی به منظور ظرفیت‌سازی سرویس‌های مخابراتی، توسعه حوزه انتقال با هدف افزایش پهنای باند و ارائه آن به اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل و اجرای پروژه‌های بخش شبکه کابل و فیبرنوری از دیگر اقدامات قابل توجه مخابرات منطقه در سطح استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در نهاوند
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است
  • فروش خودرو با دلار برای فرار از مالیات
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه اجتماعی بیشتر استفاده می‌کنند؟
  • ایرانی ها بیشتر از کدام شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند؟ (+ اینفوگرافی)
  • فروش نوروزی ۷۷ میلیارد ریالی صنایع دستی آذربایجان‌شرقی
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟
  • حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۵۵ کشور در المپیک پاریس
  • سرمایه گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت های مخابراتی کردستان