Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@23:48:35 GMT

باران در راه است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۰۵۸۶

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در بیشتر نقاط جوی آرام و پایدار خواهیم داشت که منجر به تجمع آلاینده ها خواهد شد اما از فردا سامانه های بارشی وارد کشور می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ­بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، از بعدازظهر و شب به تدریج با وجود سامانه ای در شمال غرب کشور و در بخش هایی از غرب آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارندگی هایی به شکل برف و باران پیش بینی می شود و فردا این مناطق را کاملاً تحت تأثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پس فردا یعنی پنج شنبه این بارش ها گسترده تر می شود و علاوه بر آذربایجان غربی و شرقی؛ بخش هایی از استان اردبیل و بخش های غربی گیلان، کردستان، زنجان و مناطق کوهستانی استان کرمانشاه را بارش های پراکنده تحت تأثیر خود قرار می دهد.  از امشب و فردا به تدریج با توجه به جنوبی شدن جریان هوا در گیلان و اردبیل روند افزایش دما پیش بینی می شود.  با توجه به وزش باد آب های خلیج فارس امروز و فردا مواج و متلاطم پیش بینی می شود و دمای تهران در گرمترین ساعات ظهر به 12 درجه بالای صفر خواهد رسید.   دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هواشناسی جو آرام آلاینده ها بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش دو برابری سطح زیرکشت دانه روغنی کلزا در استان گفت: برنامه ابلاغی امسال کشت پنج هکتار از اراضی دانه روغنی کلزا بود که چهار هزار و ۳۵٠ هکتار از مزارع به کشت این دانه روغنی اختصاص یافته است.

خسرو شهبازی، با بیان اینکه در سال گذشته کشت کلزا در دو هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی استان انجام شده بود، افزود: این آمار نشان می دهد که سطح زیر کشت این دانه روغنی در مقایسه با پارسال در استان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

شهبازی، با بیان اینکه برداشت دانه روغنی کلزا از اواخر خرداد آغاز شده و تا اواسط تیر ماه ادامه خواهد داشت،اضافه کرد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۱ هزار تن کلزا از اراضی سطح زیر کشت در استان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • رگبارهای موقتی باران و رعد وبرق در آذربایجان غربی
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • افزایش سرعت باد و رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان، ۳ اردیبهشت
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود