Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، نشست تجاری ایران و آفریقای جنوبی به منظور بررسی زیر ساخت‌های تبادل فناوری بین دو کشور در محل اتاق بازرگانی افریقای جنوبی در ژوهانسبورگ برگزار شده است.
زیر ساخت‌های قابل سرمایه گذاری و همکاری مشترک دو طرف با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، رییس اتاق بازرگانی افریقای جنوبی، بیش از ۴۸ شرکت دانش بنیان ایرانی و تجار و بازرگانان آفریقای جنوبی در این نشست ارزیابی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از این نشست، جلسات دو طرفه شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با تجار و شرکت‌های متناظر آفریقای جنوبی برگزار می‌شود.
هدف از این جلسه، توسعه بازار محصولات ایرانی در بازار‌های خارجی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ايران تجاري آفريقاي جنوبي دانش بنيان رئيس ژوهانسبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط یک اتوبوس به دره در آفریقای جنوبی ۴۵ کشته بر جای گذاشت

تهران- ایرنا- در پی سقوط اتوبوس حامل نمازگزاران عازم کنفرانس عید پاک از پلی در نزدیکی ماماتلاکالا در استان لیمپوپو آفریقای جنوبی به دره در روز پنجشنبه (به وقت محلی)، ۴۵ نفر جان باختند و یک نفر به شدت مجروح شد.

به گزارش مشرق، اداره حمل و نقل آفریقای جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسافران این اتوبوس زائرانی بودند که از گابورون (پایتخت کشور بوتسوانا در همسایگی آفریقای جنوبی) در حال رفتن به کلیسایی در استان لیمپوپو در آفریقای جنوبی بودند.

بر اساس بیانیه اداره حمل و نقل آفریقای جنوبی، تنها بازمانده این حادثه یک دختر هشت ساله است که با هواپیما به بیمارستان منتقل شده است.

این بیانیه می‌افزاید: بر اساس گزارش‌ها، راننده کنترل خود را از دست داده و اتوبوس بر روی سطح سنگی در حدود ۵۰ متری زیر پل سقوط کرده و آتش گرفته است.

سیندیسیوه چیکونگا وزیر حمل و نقل آفریقای جنوبی نیز با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های آسیب‌دیده در این حادثه، در بیانیه‌ای گفت: ما همچنان به رانندگی مسئولانه همراه با هوشیاری بیشتر توصیه می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • ویدیو/ «میرکت»؛ بزرگترین رادیو تلسکوپ دنیا در آفریقای جنوبی
  • سقوط اتوبوس به دره در آفریقای جنوبی با ۴۵ کشته
  • سقوط یک اتوبوس به دره در آفریقای جنوبی ۴۵ کشته بر جای گذاشت
  • رشد ۴۰ درصدی مبادلات تجاری ایران و بلاروس در سال ۲۰۲۳
  • دلایل منفی شدن تراز تجاری کشور در سال ۱۴۰۲
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • ایرلند در پرونده نسل‌کشی آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی شرکت می‌کند
  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • فعالیت تجاری گمرکات خوزستان در ایام نوروز
  • شرکت 916 نفر در پویش اهدای خون مهر سرخ در خراسان جنوبی