Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بانک قوامين در حوزه اقتصاد داخلي کشور و حوزه بانکداري ريالي فعاليت مي کند و تحريم ها مستقيماً تأثيري بر روند فعاليت ما ندارد
به گزارش خبرگزاري آريا، مديرعامل بانک قوامين در يک برنامه تلويزيوني در پاسخ به پرسش مجري برنامه که سوال کرد:«در ليست تحريم جديد ايالات متحده آمريکا نام بانک قوامين هم ديده مي شود، اين امر چه مشکلاتي را براي شما ايجاد مي کند؟» با بيان مطلب فوق گفت: بانک قوامين در حوزه بانکداري ريالي کار مي کند و اين تحريم ها تأثير قابل توجهي در فعاليت ما ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر تقي نتاج با اشاره به اينکه بانک قوامين درخواست خود را براي ورود به حوزه فعاليت هاي ارزي تقديم بانک مرکزي کرده است گفت: براي اخذ مجوز فعاليت در حوزه ارزي اقدام کرده ايم و در حال فراهم کردن زير ساخت هايي هستيم تا بتوانيم زمينه اي را که بانک محترم مرکزي براي اين امر الزام کرده است ايجاد نماييم.
مديرعامل بانک قوامين با تصريح اين نکته که در بخش تسهيلات نيز صرفاً روي تسهيلات خرد کار کرده ايم و برنامه ريزي ما براي اقتصاد خرد و خانواده ها بوده است گفت : تمام برنامه ريزي ما در فعاليت هاي پولي و بانکي در حوزه اقتصاد داخلي کشور است و خط مشي ترسيم شده در سندتحول راهبردي بانک براي فعاليت در اقتصاد داخل کشور برنامه ريزي شده است و فعلاً نياز کاري به روابط بين الملل نداريم.
دکتر تقي نتاج شرکت هاي متعلق به بانک را نيز از اين امر مستثني دانست و گفت : شرکت هايي که داريم در حوزه تراکنش هاي الکترونيک و در راستاي کارهاي بانکي خودمان فعاليت مي کنند و آنها نيز حوزه فعاليتشان در داخل اقتصاد کشور است و ارتباطي با تحريم و محدوديت هاي ناشي از تحريم ندارد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابل توجه فعالان اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا نوروزی درسومین گردهمایی هم اندیشی تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا در درگاه ملی مجوز‌های کشور در رشت برگزار شد افزود: مقدمات تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا در درگاه ملی مجوز‌های کشور از سال گذشته در گیلان فراهم شده است و با اجرای این طرح مجوز‌های کاغذی به مجوز‌های الکترونیکی تبدیل می‌شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با بیان اینکه استان گیلان دراجرای این طرح با اطلاح رسانی به موقع رتبه دوم کشور را در ثبت مجوز‌ها به شناسه یکتا کسب کرده، افزود: این یکی از اقدام‌های توسعه گرایانه دولت در راستای کاهش هزینه‌ها و رفت وآمد‌ها در ادارات است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با اشاره به اینکه بر اساس تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوز‌ها صاحبان اصناف باید تا ۲۵ اردیبهشت امسال مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند گفت: کسب و کار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند از لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.
 علیرضا نوروزی با بیان اینکه باهوشمند شدن خدمات دولت، کسبه‌ای که مجوز الکترونیک نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور به نشانی (qr.mojavez.ir) نباشد برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد اضافه کرد: فعالان اقتصادی اگر در این سامانه ثبت انجام ندهند بعد از ۲۵ اردیبهشت ماه دچار مشکل خواهند شد.
همچنین در این گردهمایی هریک از اعضا پیشنهادات و روش‌های مشارکت بهتر برای عملیاتی شدن و اطلاع رسانی این طرح را ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • نقش حروف الفبا در نمرات دانش‌آموزان
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم