Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ سلیمی فرمانده سپاه مریوان در این آئین ضمن تسلیت به خانواده‌های معظم شهدا روستای ژیوار اظهار داشت: افرادی که در راه خدا و در راه دفاع از انقلاب اسلامی و برای صیانت از کشور اسلامی خود در برابر بیگانگان از خود گذشتگی دارند و جان خود را فدا می‌کنند همیشه زنده و جاودان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هرگز نباید انسان گمان کند و هرگز نباید بر زبان بیاورد که افرادی که در راه خداوند کشته می‌شوند مرده اند چرا که چنین افرادی بر اساس آیات الهی زنده هستند و در نزد خداوند روزی داده می‌شوند.

فرمانده سپاه مریوان خاطر نشان کرد: خانواده‌های این شهدا باید به داشتن چنین فرزندانی افتخار کنند و از اینکه چنین فرزندانی را تقدیم انقلاب اسلامی نموده اند بر خود ببالند.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد درک نمی‌کنند و شهادت جوانان این دیار را به معنای از دست دادن این افراد می‌دانند درحالی که اینگونه نیست و شهدا از دست نخواهند رفت.

سرهنگ سلیمی گفت:: پیام همه شهدا، دفاع از اسلام، قرآن و معارف اسلامی بود و در این راه نیز جان خودشان را فدا کردند.   انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین با حضور بیش از ۵ هزار نفر از رزمندگان و جانبازان پیشکسوت دفاع مقدس و با حضور خانواده‌های معظم شهدا، فرماندهان عزیز گردان‌های لشگر تهران برگزار شد.

در این مراسم سردار حسن زاده فرمانده لشگر محمد رسول اله تهران بزرگ در پادگان دوکوهه یادمان شهدای لشگر ۲۷ به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین در این اجتماعی بزرگ حاضران با شهدا میثاق بستند تا آخرین نفس در راه آرمان‌های انقلاب ثابت قدم بمانند.

این مراسم در پادگان دوکوهه و در محل صبحگاه یادمان شهید حاج احمد متوسلیان و شهید همت از سرداران و فرماندهان کشور برگزار شد.

کد خبر 6081722 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدرسه ای در روستای چاه ملک خوروبیابانک