Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@05:42:11 GMT

سرنوشت شوم برای قاتل 88 زن زیبا + جزییات تکاندهنده

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۰۷۴۳

رکنا: قاتل روس بخاطر قتل 22 زن دو سال پیش به حبس ابد محکوم شده بود اما چندی بعد مشخص شد 60 قتل دیگر هم انجام داده که برای دومین بار به حبس ابد محکوم شد.

به گزارش رکنا، دادگاه استان ایرکوتسک، «میخاییل پوپکوف» افسر سابق پلیس Police که به خاطر قتل Murder های زنجیره ای معروف شده است را به جرم Crime قتل 60 زن دیگر به حبس ابد دوم محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوپکوف در اداره پلیس منطقه آنگارسک در خاور روسیه کار می کرد و سال 95 برای نخستین بار به جرم قتل 22 زن به حبس ابد محکوم شد.

وی که به جانی دیوانه آنگارسک معروف شده است به تمامی قتل ها از جمله کشتن Killing یک افسر پلیس اعتراف کرده است.

قتل زنان روس توسط این جانی از سال 1994 تا 2010 میلادی صورت گرفت و افسر پلیس نیز در سال 1999 کشته شد.

این قاتل The Murderer به تازگی از دادگاه به دلیل لغو درجه افسری او شکایت کرده بود چرا که به همین دلیل مستمری بازنشستگی او قطع شده است.

بر اساس گزارش ها، قربانیان بین 17 تا 38 سال سن داشتند و اجساد آنان چند روز پس از ناپدید شدن در مناطق مختلف استان ایرکوتسک ازجمله درکنار قبرستان ها یا حاشیه جاده ها یا مناطق جنگلی با نشانه های تجاوز Rape به عنف پیدا می شد.

ماموران امنیتی در کنار اجساد زنان، آثار لاستیک های خودرو از نوع «نوا» (نوعی خودرو روسی) را یافتند و پس از تحقیقات گسترده و بازجویی از حدود 30 هزار نفر و تحقیقات ژنتیکی آثار باقیمانده بر اجساد قربانیان، موفق به شناسایی فرد قاتل شدند.

پوپکوف گفته است که فقط زنان سبک سر و هوسران را مجازات کرده است.

مجازات مرگ در روسیه پس از فروپاشی شوروی با پیروی از قوانین اروپا منع شد و حبس ابد در این کشور شدیدترین مجازات محسوب می شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس عروس طرف قاتل فرید شوهرش را گرفت ! +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد رازهای مرگبار زندان رجایی شهر را در این گزارش بخوانید / ندامگاه خوفناک دستگیری ملکه زیبایی که برای دانش آموزان عکس های کثیف خود را ارسال می کرد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماساژ تایلندی در خیابان جمهوری / پلیس وارد خانه مجردی شد + عکس سقف کلاس روی سر 2 دانش آموز رامهرمزی فرو ریخت ! به جریان افتادن پرونده جسد سوخته کامران / سرنوشت پیچیده 3 قاتل در زندان مرد حسود هر 2 دست زنش را قطع کرد+ عکس جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس تصویر لحظه گیر کردن خنده دار زن30 ساله در سقف خانه +عکس دزدیدن دختر 15 ساله برای پنهان ماندن ارتباط سولماز با احسان قتل کودک معصوم با ضربات مهلک چاقو توسط مادر بیرحم و دوست پسرش +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police قتل Murder جرم Crime کشتن Killing قاتل The Murderer تجاوز Rape اخبار حوادث حبس زنان قاتل محکوم محکوم شد عکس دستگیر شد ساعت مرد تهران دختر همسر زیبا بروفه زن مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد

عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام اظهار کرد: هشتم آذرماه سال گذشته این فرد در یکی از مراکز خرید شهر ایلام، شهروند ایلامی را در پی بروز درگیری و اختلاف به قتل رسانده و متواری شده بود.

وی افزود: با رصدهای پلیسی، پیگیری های ویژه دادسرا، بازپرس مسئول پرونده و پلیس آگاهی استان، محل اختفای این قاتل فراری که قصد خروج از مرز را داشت، در شهرستان بوکان از توابع استان آذربایجان غربی ردگیری شد.

بخشنده یادآور شد: با دستور دادستان و بازپرس پرونده، شامگاه گذشته این قاتل فراری در یکی از غذاخوری های این شهر دستگیر شد.

دادستان ایلام تاکید کرد: خشونت و رفتارهای مجرمانه ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و در این خصوص کمترین مماشاتی با هیچ شخصی نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد