Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکززنجان ؛رشتچی ، مدیرکل اموزش و پرورش استان با اشاره به این که دبیرخانه ریاضی دوره اول متوسطه به مدت سه سال است که در استان زنجان مستقر شده است گفت : این گردهمایی 2 روزه تا فردا درزنجان ادامه می یابد .

وی افزود :  تبادل اطلاعات ووبروز رسانی اطلاعات و آموزش های لازم معلمان ازاهداف این دوره است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگروه های آموزشی ریاضی دوره اول متوسطه دراین گردهمایی حضور دارند .

رشتچی  گفت : در این دوره ها معلمان و سر گروه ها  آموزش های توانایی حل مسئله  را فرا می گیرند تا این توانایی و نکته های کلیدی را به دانش اموزان منتقل کنند.

دکتر فاطمی،  کارشناس مسئول گروه های آموزشی دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش  نیز در این مراسم با اشاره به این  که سالانه به مدت 25 هزار و 400 ساعت برای گروه های  اموزشی مختلف در سراسر کشور دوره برگزار می شود گفت : در کشور 5 هزار سرگروه فعال است.

وی با بیان این که ثمره برگزاری این برنامه ها به دانش اموزان برمی گردد گفت : کمک به رشد و اموزش دانش اموزان به همراه معلمان از اهداف این برنه ها است.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ریاضی گروه زنجان معلم روزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است