Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رييس موسسه فرهنگي اکو با تاکيد بر اينکه موزه ها همواره مهم ترين ميراث دار مشترک فرهنگي ميان کشورهاي عضو اکو هستند، گفت: جايگاه بانک ملي ايران در توسعه کشور و نقش آفريني موزه اين بانک در استراتژي هاي فرهنگي کشور و تدوين چشم اندازهاي آينده بسيار ويژه است.
رييس موسسه فرهنگي اکو با تاکيد بر اينکه موزه ها همواره مهم ترين ميراث دار مشترک فرهنگي ميان کشورهاي عضو اکو هستند، گفت: جايگاه بانک ملي ايران در توسعه کشور و نقش آفريني موزه اين بانک در استراتژي هاي فرهنگي کشور و تدوين چشم اندازهاي آينده بسيار ويژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شارا، محمدمهدي مظاهري در گفت و گو با روابط عمومي بانک ملي ايران با بيان اينکه مستندسازي و آثار فرهنگي به نمايش درآمده عرصه اقتصاد در موزه بانک ملي ايران قابل تعمق است، افزود: اسکناس و سکه هاي به نمايش درآمده در موزه بانک ملي ايران به عنوان کالاي فرهنگي درواقع تاريخچه يک ملت و تمدن ايراني را عرضه مي کنند.
وي تصريح کرد: موسسه فرهنگي اکو با ظرفيت ها و قابليت هاي بالقوه مي تواند براي رسيدن به روابط و مناسبات اقتصادي و فرهنگي کشورها يک فرصت باشد و اميد مي رود از اين ظرفيت در جهت تدوين راهبردهاي افزايش مراودات فرهنگي و هنري با ديگر کشورها بهره برداري لازم صورت گيرد.
مظاهري ادامه داد: موزه بانک ملي ايران علاوه بر آثار موزه اي غني و تامل برانگيز، از معماري زيبا و ارزشمندي نيز برخوردار است و بدين جهت در رديف موزه هاي خاص کشور قرار دارد.
رييس موسسه فرهنگي اکو خاطر نشان کرد: مستندات تاريخ بانکداري در موزه بانک ملي ايران قابل توجه و جالب است.
لازم به ذکر است، سازمان همکاري هاي اقتصادي (ECO) با رويکرد «تحکيم قرابت هاي فرهنگي، پيوندهاي معنوي و روابط دوستانه ميان ملت هاي کشورهاي عضو» موسسه فرهنگي اکو را در سال 1374 تاسيس کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: قرار بود مجلس شورای اسلامی مباحث ارزی و وضعیت بازار ارز را بررسی کند.

وی ادامه داد: متأسفانه الان وضعیت بازار ارز کاملاً آشفته است. همچنین بانک مرکزی برای واردات مواد اولیه به تولیدکنندگان می‌گوید که ارز ندارد. معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند. کمیسیون تخصصی ما به بانک مرکزی نظر تخصصی را برای برون رفت از این مشکلات داده، اما بانک مرکزی اصلاً آن را قبول ندارد و کنار گذاشته است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: درباره مسائل ارزی روز گذشته جلسه‌ای با حضور دوستان‌مان در دولت، بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون‌های اقتصادی، صنعت، جهش تولید و بودجه مجلس داشتیم و ادامه بحث‌مان به چهارشنبه هفته جاری موکول شد. حتماً گزارش جمع بندی مربوط به ارز هفته بعد در صحن مجلس ارائه خواهد شد.

کد خبر 6085064 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تاسیس ۱۶ موسسه فرهنگی و هنری در استان
  • برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • لزوم توجه به طرح‌های فناورانه برای توسعه گردشگری زنجان