Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@16:32:42 GMT

مددجویان آبگرمی به زیارت امام هشتم رفتند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۰۹۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همت امانی، رئیس کمیته امداد آبگرم در مراسم اعزام این مددجویان، کار فرهنگی را یکی از محورهای اساسی در کمیته امداد دانست و بیان کرد: اگرچه حمایت مالی و ارتقای زندگی نیازمندان به لحاظ اقتصادی کار مهم و جدی است ولی اهمیت کار فرهنگی کمتر از پرداخت کمک های معیشتی نیست.
وی ادامه داد: اگر برنامه و حمایت‌های فرهنگی برای مددجویان اجرا نشود، حمایت‌های مالی و اقتصادی سرانجام روشنی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های فرهنگی اجرای طرح "شوق زیارت" است که براساس این طرح مددجویانی که تاکنون به زیارت امام هشتم نرفته‌اند با کمک خیران و کمک‌های کمیته امداد امام (ره) به این سفر معنوی مشرف می‌شوند.
رئیس کمیته امداد آبگرم افزود: این مددجویان به تعداد 85 نفر در قالب دو اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند که علاوه بر برنامه زیارت، برنامه‌های آموزش احکام و مشاوره فرهنگی نیز برای زائران در نظر گرفته شده است.
امانی اعلام کرد: علاوه بر این مددجویان، 16 نفر از مددجویان نیز به زیارت کربلا مشرف شدند که برای برگزاری اردوهای زیارتی بیش از 20 میلیون تومان هزینه شده است.
وی یادآورشد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق سامانه پیامکی به شماره # 0282*8877* به نیازمندان آبگرم اهداء کنند.
1001/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، محمود رضایی افزود:این واحد‌ها در مدت سه سال ساخته شده و با امکانات تکمیلی و لوازم خانه بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته است.
وی با بیان این که واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ۷۴ درصد در مناطق روستایی و ۲۶ درصد در مناطق شهری ساخته شده است، افزود: ۱۶۰ هزار واحد مسکن خاص مددجویان باید در سراسر استان فارس تامین شود که عمده این واحد‌ها تامین شده و ۱۸ هزار واحد باقیمانده، امسال و سال آینده ساخته و تکمیل خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به این که چهار هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح ملی مسکن در سالجاری ویژه مددجویان در حال ساخت است، ادامه داد: واحد‌های مسکونی مددجویان با تسهیلات بدون کارمزد بنیاد مسکن ساخته شده است.
رضایی تصریح کرد: هزار مددجوی دیگر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس امسال صاحب مسکن می‌شوند.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی اردبیل
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم