Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ وحید یوسفلی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز گفت: طی یک ماه گذشته یک بنای غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای شترک از توابع شهرستان البرز تخریب و قلع و قمع شد.

وی افزود: این بنای غیر مجاز به مساحت ۸۶.۴۱ متر مربع در اراضی کشاورزی روستای شترک بود که رفع تصرف غیر قانونی و به وضع سابق اعاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز گفت: بر طبق قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغات و تداوم و بهره وری آن‌ها از تاریخ تصویب این قانون؛ تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در خارج از محدوده قانونی شهر‌ها و شهرک‌ها جز در موارد ضروری و دریافت مجوز‌های لازم از مراجع قانونی ممنوع است.

انتهای پیام/

 قلع و قمع یک بنای غیر مجاز در اراضی کشاورزی   شهرستان البرز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی تغییر کاربری اراضی کشاورزی نیشابوربا رصد ماهواره‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر جهاد کشاورزی نیشابورگفت: گشت‌های یگان حفاظت و رصد‌های ماهواره‌ای همکاران در تمامی ایام به خصوص در ایام تعطیلات نوروز باعث شناسایی بیشترین تعداد تغییر کاربری و برخورد قانونی با آنها در خراسان رضوی شده است.

علی مبارکی افزود:نیشابور با شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز و صدور ۷۶ مورد اخطاریه به نسبت میزان تخلفات تغییر کاربری در کل استان بهترین عملکرد را داشته است.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: در راستای وظایف قانونی و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی در خصوص توقف عملیات قانون تبصره یک ماده ۱۰ و قلع و قمع تبصره ۲ ماده ۱۰ و اجرای احکام قطعی قلع و قمع ماده ۳ بیشترین توقف عملیات را در استان داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه هرچند حجم فعالیت‌های این اداره بالا است، اما با تمامی قدرت نسبت به شناسایی و برخورد با سودجویان اقدام خواهیم کرد، از عموم مردم و فعالین بخش کشاورزی خواست که بدون هماهنگی و استعلام از این اداره اقدام به هیچ گونه فعالیتی در اراضی کشاورزی و باغی خود نکنند که بعداً متوجه ضرر و زیان نشوند.

 

دیگر خبرها

  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور
  • بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها
  • ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل شناسایی شد
  • شناسایی تغییر کاربری اراضی کشاورزی نیشابوربا رصد ماهواره‌ای
  • تخریب ۳ استخر تفریحی در اراضی دولتی البرز
  • قلع و قمع چهار فقره تغییر کاربری غیر مجاز در آمل