Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@13:32:00 GMT

دستگیری متهم تحت تعقیب در استانهای شمالی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۰۹۴۴

رکنا: جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای 3 میلیارد ریالی، تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی در سطح استان خبر داد.

حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری Fraud به بهانه خرید گوشی تلفن همراه و تجهیزات رایانه‌ای از کاربران در دو سایت معروف خرید کالا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس Police آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از برخی مال باختگان، کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند، متهم به کلاهبرداری که تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی استان های "گیلان و گلستان" است، پس از درخواست خرید گوشی تلفن همراه در دو سایت معروف خرید کالا با فروشندگان ملاقات کرده و با دریافت کالا در اقدامی فریبکارانه از پرداخت وجه سرباز زده و سریعاً از محل متواری می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران یادآورشد: ماموران پلیس آگاهی با شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی قضائی، این فرد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

مفخمی افزود: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری 3 میلیاردی از شهروندان در استان های شمالی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس عروس طرف قاتل فرید شوهرش را گرفت ! +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد رازهای مرگبار زندان رجایی شهر را در این گزارش بخوانید / ندامگاه خوفناک دستگیری ملکه زیبایی که برای دانش آموزان عکس های کثیف خود را ارسال می کرد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماساژ تایلندی در خیابان جمهوری / پلیس وارد خانه مجردی شد + عکس مرد حسود هر 2 دست زنش را قطع کرد+ عکس تصویر لحظه گیر کردن خنده دار زن30 ساله در سقف خانه +عکس سقف کلاس روی سر 2 دانش آموز رامهرمزی فرو ریخت ! به جریان افتادن پرونده جسد سوخته کامران / سرنوشت پیچیده 3 قاتل در زندان نقشه قتل برج ساز تهرانی برای دخترش میلیاردها تومان خرج برداشت + عکس قتل کودک معصوم با ضربات مهلک چاقو توسط مادر بیرحم و دوست پسرش +عکس جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: کلاهبرداری Fraud پلیس Police کلاهبرداری اخبار حوادث فرمانده انتظامی استان شناسایی استان مراجع قضائی متهم تحت تعقیب عکس دستگیر شد ساعت مرد تهران دختر همسر زیبا بروفه زن مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

  سردار احمد نگهبان افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌ های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ ها، گشت‌ های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.   وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر از ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.   وی بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.   نگهبان اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.   وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر