Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، صادق ورمزیار در خصوص دیدار روز پنجشنبه آبی پوشان برابر پدیده مشهد گفت: پدیده با دیگر تیم ها تفاوت بسیاری دارد. این تیم از ابتدای فصل نمایش قابل قبولی داشته و توانسته یک روند رو به رشد داشته باشد. گل‌محمدی با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد این روزها در صدر جدول یکه تازی می کند اما اعتقاد دارم اگر بازیکنان استقلال دچار غرور این سه برد پیاپی نشوند می توانند این تیم را شکست داده و موقعیت خود را در جدول بهبود بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد عملکرد بازیکنان جوان استقلال و گلزنی رضا آذری گفت: نمی دانم کادر فنی چرا اینقدر کم از بازیکنان جوان استفاده می کند و دلخوش به بازیکنانی است که شاید در پایان فصل از این تیم جدا شوند. صیادمنش، آذری، آقایی اینها آینده استقلال هستند و اگر به خوبی پرورش یابند می توانند سال ها استقلال را بیمه کنند.

 

ورمزیار در مورد تعطیلات ۵۰ روزه لیگ هم گفت: این تعطیلات همانند شمشیر دولبه می ماند، برای برخی تیم ها مفید واقع خواهد شد و برای دیگر تیم ها مضر است اما اعتقاد دارم برای استقلال بسیار مفید خواهد بود، زیرا هم مصدومانش به تمرینات گروهی اضافه می شوند و هم بازیکنان جدیدی که به خدمت می گیرد با دیگر بازیکنان به هماهنگی می رسند. به گزارش مهر، پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که نتیجه دیدار استقلال برابر پدیده را چه پیش بینی خواهد کرد، گفت: یک بازی سخت را شاهد خواهیم بود و پیش بینی آن مشکل است اما اعتقاد دارم تیمی که از موقعیت های به دست آمده استفاده می کند، مطمئنا پیروز میدان خواهد شد.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پدیده ورزشی صادق ورمزیار استقلال ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هاشمی نسب پس از پیروزی سه بر دو تیمش برابر شمس آذر قزوین گفت: می دانستیم بازی سختی داریم، سه گل به ثمر رساندیم و در دقایق پایانی تمرکزمان را از دست دادیم اما اتفاقاتی افتاد که خدا دوست مان داشت و خطر از بیخ گوشمان گذشت، با بچه ها صحبت کردیم راحت می توانستیم نتیجه را واگذار کنیم، در دقایقی از بازی بی تجربگی کردیم اما جایگاهی که لایقش بودیم پس گرفتیم و به صدر برگشتیم. حق نداریم اشتباه کنیم و حتی ثانیه ای از بازی غافل شویم چرا که تیم این همه هوادار و عاشق دارد.

وی ادامه داد: نزدیک بود بازی را از دست بدهیم، جذابیت فوتبال به همین است، شمس آذر تلاش خوبی کرد، هیچ موقعیتی به شمس آذر ندادیم، این تیم در ضدحمله خطرناک است ولی متاسفانه ۱۰ دقیقه پایانی به خیر گذشت. به بچه ها تبریک می گویم شجاعانه جنگیدند و برنده از زمین خارج شدیم، از هواداران تشکر می کنم و خدا را شاکریم که خوشحال آنها را به خانه هایشان برگرداندیم. امیدوارم این روند تا هفته های پایانی ادامه داشته باشد و آنها را در پایان فصل با جام خوشحال کنیم. با کمبود بازیکنانی که داشتیم دست تک تک بازیکنان را می بوسم. بیشتر از ۲۴ ساعت حق خوشحالی نداریم و برای هفته بعدی آماده می شویم.

وی درباره تعویض ماشاریپوف گفت: هفته قبل که نکونام کنار خط بود ترس از مصدومیت ماشاریپوف باعث تعویض او شد، او بازیکن بین المللی است با ازبکستان فشار زیادی تحمل کرده، استراحت نداشته و هفته قبل خواسته خودش برای تعویض بود. سرمربی صلاح دید این بازیکن تعویض شود، این را می توانید از نکونام بپرسید.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که ۱۰ دقیقه پایانی تمرکز را از دست دادید و برای اینکه تمرکز بماند و استقلال به خواسته اش برسد چه برنامه ای دارید، گفت: جدا از کار فنی، ذهن بازیکنان باید آماده باشد. استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی در آن بازی کردند. بازیکنان استقلال باید این موضوع را بدانند استقلال سال های سختی را پشت سر گذاشته هواداران مستحق استرس نیستند، حرف و حدیث به دنبال استقلال زیاد است اما می جنگیم و مبارزه می کنیم و این در وجود بازیکنان ما رفته است و مقابل همه چیز می ایستیم. از کاظمی هم تشکر می کنم داوری خوبی انجام داد اما با همین داور بازی را واگذار کردیم و دنبال بهانه نیستیم و امیدوارم عدالت برای همه تیم ها یکسان باشد.

هاشمی نسب در خصوص داوری این دیدار هم و این که سعید دقیقی هم معتقد بود پنالتی نبود، گفت: داور خیلی قوی سوت زد، شاید روی صحنه پنالتی که پنالتی بوده یا نه داور باید نظر دهد اگر هم پنالتی گرفته نشده بود عمدی در کار نبود و صحنه پنالتی استقلال را ندیدم که نظر بدهم امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود و تیمی که مستحق برد است به حقش برسد.

وی در خصوص غیبت سیلوا هم گفت: سیلوا پیچیدگی پا دارد و بعید می دانم حتی به بازی تراکتور برسد اما آرمین سهرابیان به بازی تراکتور خواهد رسید.

کد خبر 6082819

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: داور قوی سوت زد
  • هاشمی‌نسب: خطر از بیخ گوش استقلال گذشت
  • خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند
  • اعتقاد به قسمت در ازدواج
  • دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم
  • همدانی: تجربه استقلال تعیین کننده است
  • پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • شمشیر دو لبه‌ای به نام کورتون | پاسخ به همه سؤالات و نگرانی‌ها درباره چگونگی مصرف داروهای ضدالتهابی
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال