Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@05:01:02 GMT

افزایش غلظت آلاینده‌ها در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۰۹۸۶

افزایش غلظت آلاینده‌ها در اصفهان

ساناز جعفری در گفت‌وگو با   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، جو پایدار بر آسمان استان حاکم خواهد شد. بر این اساس در اکثر نقاط، آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد ملایم  پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دلیل پایداری جوی و سکون نسبی هوا در مناطق صنعتی و پر جمعیت استان از جمله کلانشهر اصفهان روند افزایش غلظت آلاینده ها پیش بینی می‌شود، افزود: بر این اساس تا پایان آن کاهش کیفیت هوا در مرکز استان  پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص دمای هوا طی ۲۴ آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت و بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۴ و در سردترین ساعات به یک درجه سانتی گراد می‌رسد.

جعفری خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی  چوپانان با دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای در جزایر هرمزگان افزایش می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان از افزایش دمای هوای استان و جزایر در روزهای آینده خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم دفتر جزایر خلیج فارس، مرضیه سی‌سی‌پور امروز با اعلام این خبر و با اشاره به ناپایداری وضعیت جوی در اقصی نقاط هرمزگان به دلیل استقرار سامانه همرفتی، اظهار داشت: از ساعت‌های بعد از ظهر و اوایل شب دریا در محدوده تنگه هرمز متلاطم خواهد بود و از همین رو شناورهای سبک تفریحی و صیادی باید جوانب احتیاط را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود از سه‌شنبه تا پنجشنبه هفته جاری شاهد افزایش بیشینه دما در استان باشیم، خاطرنشان کرد: در این مدت زمان به دلیل فعالیت سامانه همرفتی در بسیاری از نقاط به ویژه در مناطق شرقی، غربی و برخی از نقاط دریایی و جزایر شاهد رگبار پراکنده باران و وزش شدید تندباد خواهیم بود.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • دمای هوای در جزایر هرمزگان افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان