Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید نظری روز سه شنبه در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: طرح جامع توسعه گردشگری محور و بنای فعالیت های گردشگری استان به شمار می رود که سالهاست به دلایلی به نتیجه نرسیده و انتظار می رود در این خصوص پیگیری های جدی تری انجام گیرد.
وی ادامه داد: همچنین طرح آمایش سرزمین استان بزودی تصویب می شود و بی شک بخش مهمی از آن به حوزه گردشگری استان اختصاص یافته که بعنوان برنامه راهبردی این حوزه می تواند راهگشا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظری همچنین با تاکید بر تسهیل در امر سرمایه گذاری در استان تصریح کرد: دستگاه های اجرایی با حرکت بر محور قانون و دوری از کاغذبازی های اداری در جذب سرمایه گذار هم افزایی داشته باشند.
سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تاکید بر معرفی استان بعنوان یکی از قطب های مهم گردشگری کشور اظهار داشت: در سالهای گذشته نسبت به این مهم بخوبی پرداخته نشده و معرفی استان بطور شایسته انجام نشده است.
مهرداد جوادی افزود: باید برای معرفی هرچه بهتر استان تبلیغات گسترده انجام گیرد.
وی خاطرنشان کرد: باید از شعار در این حوزه پرهیز کرد و در این مسیر اقدامات عملی را در دستور کار قرار دارد.
به گزارش ایرنا، در این نشست چند طرح توسعه گردشگری استان از قبیل طرح تله کابین زردکوه و هتل آپارتمان روستای چلوان مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.
7363/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف تبلیغات چهارمحال و بختیاری صنایع دستی و گردشگری قانون گردشگری منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای جشن ملی نوروزگاه، فرهنگهای مختلف را معرفی می کند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، اکبر محمدی در بازدید از جشن ملی نوروزگاه و نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خانه کُرد و عمارت خسروآباد سنندج، اظهار داشت: استان کردستان به‌واسطه برخورداری از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌نظیر، فرهنگ غنی و تنوع رشته‌های مختلف صنایع‌دستی دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در سطح کشور و جهان است.

 وی افزود: باید با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها و امکانات، زمینه معرفی و عرضه هرچه بهتر و بیشتر آثار هنرمندان توانمند استان فراهم شود.

محمدی در ادامه بیان کرد: اجرای جشن‌های ملی نوروزگاه علاوه بر ایجاد فضای شاد و مفرح، موجب توسعه صنعت گردشگری و معرفی بیش‌از‌پیش ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی استان می‌شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان یادآور شد: با اجرای این ویژه‌برنامه‌ها می‌توان بیش از گذشته مردم دنیا را با آداب‌و‌رسوم نوروز و فرهنگ و هنر اصیل کردستان آشنا کرد.

بازدید بیش از ۸۵۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان

در ادامه منصور مهرزاد مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار داشت: با تمهیدات پیش‌بینی شده در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، تلاش شده تا مسافران و گردشگران نوروزی بتوانند از اغلب اماکن تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان بازدید کنند.

وی افزود: براساس آمار ثبت‌ شده در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، از ٢٥ اسفندماه تا پایان روز ٧ فروردین‌ماه جاری، ٨٦٧ هزار و ٣٨٢ نفر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، روستاهای هدف گردشگری، مذهبی، فرهنگی و جاهای دیدنی استان بازدید کرده‌اند.

مهرزاد عنوان کرد: شهرستان‌های مریوان، بانه، سنندج و سروآباد به ترتیب دارای بیشترین آمار بازدید از جاذبه‌های گردشگری در استان بوده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی کردستان در ادامه همچنین از توزیع بیش از ١٠٠ هزار نسخه اقلام تبلیغاتی در استان خبر داد و یادآور شد: توزیع نقشه، بروشور و کتابچه در راهنمایی و معرفی سایت‌های تاریخی در هر استانی تاثیر مستقیم دارد و در ایام نوروز در کردستان شاهد تحولی اساسی در این بخش بوده‌ایم.

گفتنی است؛ عرضه محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، عرضه انواع غذاهای محلی، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، موسیقی، نمایش و... از جمله برنامه‌های جنبی مراسم نوروزگاه در استان است که تا ۱۲ فروردین‌ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای بازدیدکنندگان و گردشگران داخل و خارج استان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابتکار پهپادی اصفهان در کاهش خطر گازگرفتگی به سایر مناطق کشور معرفی شود
  • ادامه پیگیری اولویت‌های پنج گانه وزارت علوم در سال ۱۴۰۳
  • حل ناترازی ها مهمترین اولویت انرژی کشور در ۱۴۰۳
  • برنامه ریزی برای راه اندازی اولین آکادمی گردشگری خوراک غرب کشور در کرمانشاه
  • اجرای جشن ملی نوروزگاه، فرهنگهای مختلف را معرفی می کند
  • بانکی پور: فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • ۵۰ راهنمای گردشگری در کرمان فعال هستند
  • لزوم تدوین برنامه‌ای فراگیر برای معرفی یزد