Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره باشگاه پرسپولیس به مصاحبه‌هایی که از او در روزهای اخیر منتشر شده واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی پروین در خصوص نقل‌قول‌هایی که در یکی، دو روز اخیر از سوی او منتشر شده، گفت: متأسفانه برخی از همکاران رسانه‌ای شما کارهایی می‌کنند که آدم در آن می‌ماند. من در مراسم تشییع جنازه مرحوم کتیرایی بودم که یک خبرنگار که او را نمی‌شناختم بارها به من اصرار کرد که با او صحبت کنم اما من به این خبرنگار گفتم که اینجا جای مصاحبه کردن و حرف زدن نیست اما او باز هم اصرار کرد و از من خواست تا حرف بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: نقل‌قولی از من منتشر شده که درباره بازی پرسپولیس و سپاهان حرف زدم اما این حرف‌ها، حرف‌های من نیست. به نظر من پرسپولیس مقابل سپاهان یکی از بهترین بازی‌های 8 سال اخیر خود را انجام داد و فوق‌العاده بازی کرد به طوری که در این سال‌ها چنین فوتبالی از پرسپولیس ندیده بودم، از آن طرف هم تیم سپاهان خوب بازی کرد و به خصوص بعد از گلی که زد 10 دقیقه فوتبال خوبی انجام داد اما شاید آن روز، روز سپاهان نبود اما از قول من نوشته‌اند که پنالتی پرسپولیس درست نبوده است. من کی و کجا این حرف را زدم؟

او در خصوص نقل‌قولی که از او منتشر شده مبنی بر اینکه ایرج عرب(فردی که فعلا جای گرشاسبی امور مدیریتی باشگاه پرسپولیس را عهده دار است) استقلالی است، ادامه داد: این حرف هم از آن حرف‌ها است. من نمی‌دانم آن خبرنگاری که این مطلب را نوشته از کجایش آورده که من چنین حرفی زدم؟! من به جز خوبی از آقای عرب چیزی ندیدم و هر بار که به باشگاه رفتم او کلی عزت و احترام به من گذاشته است و نمی‌دانم چرا چنین حرفی را از زبان من نوشتند. همه اهالی فوتبال و خبرنگاران می‌دانند که من اهل تکذیب کردن نیستم اما این حرف‌ها آنقدر دروغ است که مجبور شدم درباره آن حرف بزنم. برای من سؤال است که کسانی که این حرف‌ها را از قول من می‌نویسند عقل ندارند؟ چرا من باید درباره آقای عرب چنین حرفی بزنم؟ من فقط از او خوبی و احترام دیدم و این حرف‌ها که از قول من منتشر شده حرف من نیست.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی پروین در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پرسپولیس با بازی‌هایی که انجام می‌دهد و روندی که در پیش گرفته، قهرمان می‌شود.چند ماه قبل به رضا درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است او را به عنوان سرمربی انتخاب کنید. الان هم تیم خوب نتیجه می‌گیرد و با این روند قهرمان می‌شود.

وی در واکنش به بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها علیه یکدیگر، اظهار داشت: بارها گفته‌ام که بیانیه‌نویسی اشتباه است. به هر حال مسابقه برد و باخت دارد. اینطور نباید باشد که ما ببازیم یک اطلاعیه بدهیم یا اگر آنها شکست خوردند بیانیه بدهند.

پروین یادآور شد: تمام تمرکز پرسپولیس باید روی ۷ بازی باقی مانده باشد و صحبت‌هایی که کدام بازیکن می‌ماند یا می‌رود نباید مطرح شود. فصل که تمام شد هر بازیکنی که پیراهن پرسپولیس را دوست داشته باشد، می‌آید و قرارداد امضا می‌کند.

وی تصریح کرد: هر بازیکنی که دوست ندارد در تیم بماند، باید با او خداحافظی کرد. به زور نمی‌شود بازیکنی را نگه داشت.

سرمربس اسبق پرسپولیس، تاکید کرد: اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد، حتی اگر تیم دیگری پول بیشتری به او بدهد، تیمش را نمی‌فروشد. اگر به خاطر پول باشد می‌گویم آن بازیکن برود. معتقدم جای بازیکن پولکی در تیم ما نیست.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896014

دیگر خبرها

  • خبر بد برای پرسپولیس؛ سلطان پیش‌بینی کرد!
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!
  • ببینید | توصیه‌ مهم علی پروین به درویش درباره سرمربی پرسپولیس
  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • بعضی‌ها برای کرنر و اوت دستی هم بیانیه می‌دهند!